2012. február 9., csütörtök

Vidi

Jó kis "haj-rázás" :-P ;-) Na meg persze a zene se "kutya" :-D



A napokban elkapott egy hév, hogy jó lenne goth-nak lenni. Vagyis hogy követni a goth stílust.... nézegettem a neten a "rock pincében" (netes online bolt) ilyen goth stílusú ruhákat, pulcsikat, pólókat, viszonylag megfizethető árúak. Tehát olyan 7-8 ezerért már lehet tök jókat kapni. Mondjuk nem nagyon van most pénzem, az az igazság.... mert májusig ki kell fizetnem az indigoportal költségeit, ami elég sok lesz. És azt még előbb akarom kifizetni hogy ne késsek el vele. De ha lesz pénzem veszek valami jó kis metálos pulcsit. Tökjó lenne követni a dark stílust, persze én a szívemben Jézus követője vagyok, de mint stílus tetszik a DARK.

Meg király lenne valami extrém színű haj.... mondjuk lila... egyszer csináltam egy fotót magamról, amin a fény miatt lilának tűnik a hajam. Sokan azt hitték befestettem, és írtak hogy jól áll. Pedig csak a kép olyan hatású volt. De legalább kiderült hogy nagyjából jól állna az a szín.

A hajam amugy már egészen hosszú, a lapockám aljáig ér. Tetszik így. Kb olyan hosszú mint a pasiknak a klipben :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése