2012. február 6., hétfő

Őszinte gondolatok II.

Ki akarok törni, mint egy vulkán, a sok feszültségnek távoznia kell, és akit szeretek azok is mellőznek, hogy bírjam ezt ki, mit tegyek, hogy adjam le a gőzt, nem haragszom egyáltalán, csak valami feszít belülről, amit nem tudok leírni, őszintén akarok írni, mert az jó és most őszintén azt írom, hogy valami kikivánkozik belőlem, és jól akarok lenni, és meg akarok gyógyulni, de ha meggyógyulok ki leszek és mi leszek? leszek én valaki? Vagyok most valaki?


Akarom hogy legyek valaki. Sokan írnak és látom a figyelmet, de egyenként olyan elaprózott, mintha mindenki 1 másodpercet szánna rám az életéből, kivülről olyan hízelgőnek tűnik, a figyelem, de ez nem valódi figyelem, és por vagyok, egy semmi, aki elvész a nagy tömegben egy név, vajon valakinek jelent valamit az a név hogy "harmony", ha meglátja? Vajon valaki gondol arra amire én amikor meglátom ezeket a neveket hogy "Remény", "Spellbound" és "megintzsivany"? Szeretném hinni hogy az én nevem is jelent valamit, valakinek többet mint másnak, igen egóm van bőven, és nem érem be kicsivel vagy kevéssel, én világmegváltásra törtem itt, és az egész világon, mert hiszem én vagyok a megváltó, megkövezhetnek, megleckéztethetnek, Isten sújthat mindennel, akkor sem tudjátok ezt kiölni belőlem, mert én vagyok, és még sokan éreznek így, és mi mind jelentősek vagyunk, mi váltjuk meg a világot, és egyenrangúan, és ez nem gáz, mert mindenki a legerősebb lesz és a leghatalmasabb, és egymást szeretjük, és egymást támogatjuk, és egymást erősítjük, és senki nem lökhet félre, mert ez egy célunk, mégha közös is, külön külön elválnak az útjaink, majd pedig kereszteződnek, majd megint elválnak, de mindenképp ismerjük egymást, és összetartozunk, igen MI összetartozunk, és össze kéne fognunk legalább így itt, hogy ne gyűlöljük egymást, mert szükségünk van egymásra, de hogy értessem meg ezt Spellbounddal pl? Én nem rászálltam, csak tudom hogy ki ő, de ha ő ezt letagadja akkor sajnálom, önmaga előtt nem tagadhatja le, hogy ő (is) a megváltó, de illethet mindenféle jelzővel én akkor is bízom az itélőképességében és hogy felismeri az együttműködés fontosságát, vagy legalább, hogy ne utasítsa el amit írok, vagy felőlem lehet az is, de én azért ki akarom fejezni amit gondolok, és nem üldözök senkit, pláne mivel aszexuális is vagyok, de a szexnek ehhez semmi köze amugy is, csak segítőket keresek, akik megértik ki vagyok és miről írok itt...... mert ez sokak érdeke hogy elfogadjanak és főleg hogy őszintén azt írják amit belül ténylegesen gondolnak. Emberek, az őszinteség az fontos, de főleg az hogy ne mást írjatok mint amire gondoltok, mert ez az alapja mindennek, és nem tudom a kedvesség hol jöhet be, de az is fontos de nem az őszinteség rovására. Az Igazság az első! Első tanítás.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése