2012. március 1., csütörtök

El***tt Nap

A fenébe... elrontottam a napom. Egészen reggeltől idáig (este 6 óráig) semmit nem ettem, erre most megettem egy tányér káposztás tésztát :-S Ki akartam hányni, de nem volt bátorságom, mert mamám szobája éppen a wc előtt van, a sz.gépe meg az ajtónál ahol most játszik, szal tuti meghallotta volna. Azt hiszem ha lefeküdt aludni azért megpróbálom "kiadni" ezt a sok szart amit megettem, mondjuk vettem be Stadalaxot (hashajtó) 2 szemet, az a max adag amit lehet, többet azért nem merek mondjuk bevenni. Csak annyira hányingerem is lett, mert erőlködtem a budin, hogy hangtalanul tudjak hányni, de féltem hogy nem fog összejönni, így a folyamat felénél megálltam, és nem jött ki semmi, de később megpróbálom ha mamám már alszik.



Szerintetek meg tudok még ma szabadulni a bevitt kajától?

Vagyis nekem iszonyat fontos hogy ne rakódjon le..... a napokban fogytam, és most egyszerűen elrontom ezzel, hogy megeszek egy tányér tésztát.... ÁÁÁÁ! Kajálás előtt mértem, 55 kg voltam, erre megeszem ezt a tál szart és máris 56 kg-ot mutat a mérleg! :-(((( Pedig nem hiszem hogy egy kilót megettem volna..... tiszta bolond a mérleg is, pedig digitális. Igaz vizet is ittam, de akkor is........ én behalok ha holnapra nem jön ki vagy nem megy le ez amit megettem ma. És miért vagyok ilyen akaratgyenge??! Csak simán ki kéne bírnom hogy nem megyek ki a konyhába, és megállni az éhséget. Persze kurvára nehéz, de miért nem bírom ki??!! Más kibírja csak én vagyok ilyen gyenge?? Nem ez nem mehet így tovább! Holnap FAST ezerrel. Akkor is ha a földön fetrengek az éhségtől.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése