2012. február 26., vasárnap

A Világ változékonysága megrémít

Már értem mi az a skizofrénia. Azt hiszem. Az érzelmek gondolatok kuszasága, a bizonytalanság, az hogy néha olyat írunk / mondunk, amit nem akarunk, vagy nem tudjuk mit is fejezünk ki..... ha másnak nem, de nekem meg kell értenem. És ha skizofréniás emberrel találkozom meg kéne értenem. De pont hogy nagyon nehéz ezt megértenem. Mert én is gyanakszom állandóan. Most olvasom a könyvet amit az orvosom adott. "Mikrochip az agyban". Ilyen képregényszerűen meséli el a tüneteket, észleléseket amit egy skizofrén beteg él át. Hajnal21 (Spellbound) szerintem skizofréniás, és időnként bizonytalannak érzi a talajt a lába alatt. Meg szeritnem R. is skizo. Nagyon szeretnék segíteni.... ez egy szörnyű megélés ha valaki pszichózisban van. Én félig vagyok most benne, de már ott tartok hogy felismerem.

Félek.

Sokmindentől. A világ változékonysága, bizonytalansága - megrémít. Van ebből kiút? Tud valaki segíteni? akarom e hogy segítsenek? Nem tudom... ragaszkodom a betegségemhez, de ugyanakkor félelemmel teli. Más hasonló betegek is ezt élik át... hogyan segítsek másokon? magamon sem tudok. Pedig szeretnék.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése