2012. január 26., csütörtök

Veled vagyok

Sokan nem értenek meg. Nem értik meg hogyan is működöm. Ami nem baj, de persze sokkal jobban örülnék, ha valami átmenne abból aki vagyok, ahogyan érzek. Úgy érzem sokan félreértenek... nem értik meg hogy nekem a "tökéletesség" a lételemem. Még akkor is ha nem tudom elérni. Mondják, hogy senki sem tökéletes, de én nem érem be ennyivel. Én a változásokban akarok tökéletes lenni. Az állandóság nem lehet tökéletes.

R nagyon hiányzik.... végtelenül szerelmes vagyok belé. A múltkor küldtem neki egy sms-t... félek hogy zavarja ha írok neki. Gondolom nem tud mit kezdeni vele(m). Ő nem szeret, úgy tűnik, de akkor miért érzem belül az ellenkezőjét? Úgy érzem nagyon szeret, vagy legalábbis kedvel... nem mutat semmit de érzem. Az érzések vajon hazudhatnak? Ez azért komoly kérdés......... mindig is abban hittem, az érzések nem hazudnak. Most is ebben hiszek.

Fura...

csalódtam egyszer egy óriásit, majdnem az életembe került, de a hitem akkor sem adtam fel, hogy szeretve vagyok. Valahogy abban hiszek amit belül érzek. Az érzelmeim nem csapnak be... az az én saját valóságom - egy külön világ.

Szeretlek R.! Az életemnél is jobban! Annyira vágyakozom Rád! Szeretnélek megérinteni, az ujjaid hegyét......  beleremegek a gyönyörbe! Úgy érzem itt vagy mellettem, s velem. Soha nem szűnök meg szeretni Téged.

Veled vagyok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése