2012. január 18., szerda

Hiányzik...

Én R.-el most sehogy sem állok, írtam neki mailt meg sms-t de válasz nem érkezett, lehet nem akar válaszolni, vagy csak ő is beteg - szerintem az utóbbi az igaz, mivel ismerem már eléggé, és elég sok gondja van, hasonlóan hozzám, nem túl társasági figura, nem nagyon vannak barátai inkább ilyen magának való ő is, vagyis nem nagyon sokat kommunikál amennyire ismerem. Szóval én nem haragszom rá, hanem megértem, csak mondjuk írhatna pár szót, hogy mit is akart telefonon... mondjuk én most elrontottam azzal, hogy nem hívtam vissza, és biztos most meg ő van úgy vele hogy akkor minek törje magát, ha én meg "nem akarok" beszélni vele.... jajj ezt eléggé elrontottam, de már valahogy "nem is érdekel" az egész.... én már komolyan kezdem feladni, neten sem elérhető, sehol, max telón, de ott meg én nem tudok beszélni, tényleg olyan idétlen a telefon, soha nem szerettem, mert akkor ugye "muszáj" fenntartani a beszélgetést, s az meg szar............ mind1.

Nagyon hiányzik, a nap minden percében, de nem tudok mit csinálni.... felhívni nem merem, nem merek telefonon beszélni vele. Talán valahogy majd megoldódik ez magától, vagy nem. Majd meglátjuk. Én mindenestre továbbra is Nagyon Szeretem Őt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése