2012. január 18., szerda

Egy fontos felismerés

Most kezdem megérteni igazán, hogy beteg vagyok. Eddig mindig idézőjelbe tettem a beteg szócskát, mert valahol nem fogtam fel, nem hittem el, hogy én beteg vagyok. De a környezetem visszajelzése egyre inkább megérteti velem, hogy én bizony beteg vagyok. Még most is fenntartásokkal írom le ezt, de be kell látnom, hogy az nem lehet hogy mindenki körülöttem rosszul lát és csak én látok jól. Hanem nyilván fordítva igaz. Erre egy olvasóm levele döbbentett rá, és nem volt jó a felismerés. Azért mégis bízom benne, hogy vannak értékeim, és hogy lesz aki nem a beteget látja majd bennem hanem az embert, akinek lelke és értékei vannak. Dolgozom azon hogy jó ember legyek, hogy tudjak valamit adni a környezetemnek, hogy ne legyen hiábavaló a létezésem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése