2011. október 15., szombat

Félek hogy R is skizofréniás

Félek hogy R is beteg.... van egy betegsége amiről tudok, de van mégegy ami szerintem még van neki. Szerintem ő is skizofréniás mint én. A tünetek hasonlóak, bár a típusát nem tudom, hogy paranoid vagy más féle, de szerintem biztos hogy skizofréniás. Azt olvastam, mert most utánanéztem a tüneteknek, hogy jellemző tünet az, hogy teljesen elzárkóznak az ilyen betegek a környezettől, nem esznek, nem beszélgetnek, mindenféle érintkezési típust megtagadnak, egyszóval "kivonják" magukat minden olyan dologból ami társas, vagy társak előtt történhet.

Aggódom R-ért. Én sem vagyok jól, a kommunikáció sem megy, így pedig nem is tudok sem chaten sem telefonon sem pedig skype-on beszélgetni. Valahogy segítenem kéne, bár én magam is segítségre szorulok. Nálam is ezen tünetek megvannak. De valahogy az olyan más amikor nem önmagadról van szó, hanem a legjobb barátodról. Akkor sokkal fontosabbá válik a dolog.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése