2006. december 31., vasárnap

vártam, de nem jött...

Vártam valakitől, hogy fog írni és "Boldog Új Évet" kíván... nem mintha szerelmes lennék bele, egyszerűen csak vártam, hogy magától eszébe jutok, mint a múltkor ő nekem. Ő egy barátom, de erősen elgondolkodtató, hogy tényleg az e.... úgy érzem, örökre el kéne felejtenem. És el is tudom, de fáj, hogy ennyit jelent neki a barátságunk. Hogy két szót nem ír Újév alkalmából... mindegy, tökmindegy valójában... csak olyan kevés ember van aki igazán szeret és törődik velem. Valójában most mindennel bajom van... nyűgös vagyok... nem szeretem a Szilvesztert, nem szeretem a harsány dolgokat. Úgy érzem ez az élet már nem nekem való.... ismétlődések, és olyan érzés, mintha nem is lennék itt. Mintha csak a történések sodrásában lennék benne, de valahogy egész máshol jár a lelkem....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése