2006. december 30., szombat

Senki sem érdemli meg a halált

Tegnap hajnalban kivégezték Saddam Hussein-t. Sokkolt a hír, amikor a fülembe jutott. Ellie (www.crystalinks.com) oldalán olvastam erről és nagyon lehangolt lettem. Tudom, hogy Saddam terrorista volt, és rengeteg emberi élet kioltója. Mégis elszomorít, hogy meghalt. A cnn oldalán arról írtak, hogy Saddam a halála előtt iszonyatosan félt és ez látszott az arcán... és én pedig iszonyatosan sajnáltam őt! Sokan azon a véleményen vannak, hogy megérdemelte a halált és az ilyen emberek csak azt kapják ami jár nekik. De az én véleményem az, hogy legyen bármilyen gonosz is egy ember, a halált SENKI sem érdemli meg! És főként senkinek sincs joga dönteni arról, hogy valaki meghaljon e vagy éljen tovább... ez egyedül Isten joga, hogy itélkezzen az emberi élet felett. Szörnyű, hogy egyes országokban még él a halálbüntetés. Aki kitalálta, nos, az is gonosz ember lehetett... egy hívő ember, akiben egy csepp szeretet is van, soha nem ölne meg senkit vagy ítélne halálra.

Mindenkinek joga van addig élni, amíg Isten engedi és kiszabta számára az élettartamát. Ez az én személyes véleményem, ha akarjátok megírhatjátok ti mit gondoltok erről. De én akkor sem fogom másképp gondolni és arról senki nem tud meggyőzni hogy megérdemelte a halált.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése