2006. április 8., szombat

A The Beloved az ENERGIÁM!

Ismét itt vagyok :) Istenem drága Barátaim én szerelmes vagyok a The Beloved-ba!!!! Most hogy feltettem a "Satellite" című számukat, sőt videójukat, megteltem energiával!!!! Ezt el sem akarom hinni olyan csodálatos!!! Imádom őket!!! Ők az életem!!! Mindig is őket szerettem, ők az életem értelme, a zenéjük! Annyira boldoggá tesznek! Csak néha ezt elfelejtem hogy rájuk mindig számíthatok, hogy a zenéjükhöz mindig fordulhatok ha valami kell.. Annyi de annyi együttest szerettem életemen keresztül, és most is, de semelyik sem fogható a The Beloved-hoz! Nincs még egy The Beloved! Az tuti! ;) Teljesen más állapotba és hangulatba kerültem! :))) Istenem Szeretem őket!!!! Sokszor arról álmodozom, hogy koncertet adnak itt Magyarországon, és csodálatosan visszhangzik majd a Satellite refrénje mint magában a számban is, hogy elhallatszik az Univerzum minden apró zugába a Satellite akkordjai! Legszívesebben csinálnék egy hatalmas partit a barátaimmal és a The Beloved-al egy hangulatos nyári estén, egy nyitott partit, ahol fényes üvegasztalok vannak és hangulatos fények és ez az energetikus Beloved-i zene!!!!!!! És táncolnánk telve energiával a The Beloved (A Szeretett) zenéjére! Milyen csodálatos lenne!!! És ott lenne Jon és Helena életem két IGAZI, EGYETLEN, NAGY, SZERELME... Ez életem álma örökre....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése