2006. január 31., kedd

kinek szívében igaz hit él, mindig a fény vezeti őt, nem fog eltévedni :)

Úgy döntöttem változtatok a nézőpontomon és sokkal de sokkal nyitottabb leszek a különböző tanítások és álláspontok felé :))) Néha úgy éreztem mostanában, hogy tűl szűk látókörű vagyok és nem fogadom el az új tanításokat, mások nézőpontját, amelyekben pedig lehet hogy sok igazság van és hasznomra válhat... ezért újragondoltam mindent amit eddig igaznak hittem vagy inkább úgy mondom amiket nem hittem igaznak. Mostanában rengeteg Shaumbra írást tanulmányoztam, olvasgattam át és rájöttem arra, hogy azonkívül hogy minket állít be Istennek a többi dologban lehet hogy van igazság. Azt továbbra sem és sohasem fogom elfogadni hogy mi Istenek vagyunk vagy valaha is Isten helyébe léphetünk, vagy egyenlővé válhatunk vele. Ebben mindig is állhatatos leszek. De sok más dolog egészen meglepő módon logikusnak tűnik számomra és megnyugtatónak. Talán ha nem lenne ez a dolog, hogy "mi mind Istenek vagyunk" a Shaumbra tanításokban, egészen meggyőző lenne. Arra gondoltam hogy ezt a dolgot más értelemben érti a Kryon és nem szó szerint... lehet hogy csak egy hasonlat valamire hogy jobban megértsük. (Egyébként írt egy pár részben Jézusról is és tisztelettel írt róla - és persze ha nem így lett volna akkor tutira félredobtam volna az egész tanítást) Nagyon fájna ha emiatt hogy én megszerettem a Shaumbra tanításokat esetleg valamelyik barátom csalódna bennem, hiszen én ugyanaz az ember vagyok, csak sokkal nyitottabb azt hiszem és azt továbbra sem fogadom el, hogy Istenemberek vagyunk, de abban lehet némi igazság, hogy Isten részei vagyunk és teremtő erővel bírunk lélekben (ezt sem szó szerint kell érteni). Sok érdekes dolgot tanít a Shaumbra és Kryon, van ami ellenkezik Istennel és azt én természetesen nem fogadom el és nem teszem a magamévá. Ami viszont nagyon is igaz, mert van ilyen, azt igenis elfogadom és befogadom nyitott szívvel. Nem akarok az a beszűkült tudatú bigott vallásos ember lenni aki csak divatból vagy elvből vallásos de nem érzi hitelesnek. Amiben hiszek legyen igaz, úgy értem a hitem vagy legyen igazi és teljes vagy ne is higyjek akkor, vagy ne nevezzem magam vallásosnak. Én úgy érzem sohasem szabad semmit alapból elítélni vagy elvetni egyedül azt ami Isten tanításával ellnkezik, de ami nem, de esetleg másmilyen mint a Biblia még attól lehet igaz vagy jó. Viszont ami Istennel ellentmond azt én sem fogadnám el. Sok vallásos ember azt mondhatja: csalafinták ezek a tanítások mert észrevétlenül visznek tévútra. De én azt gondolom hogy aki a szívében igaz hitben él, és Szereti Istent az sohasem jut tévútra. Én azt mondom, az az igaz hit, mely érzésből jön, és nem pedig az ami elvből, sem pedig az mely szabályok betartásából fakad. Aki szereti Istent annak igaz a hite, és attól még mert olvas más tanításokat nem biztos hogy azok félreviszik a gondolkodásmódját esetleg tapasztalatokat gyűjt vele és gazdagodik vele a lelke, mert megismeri mások hogyan gondolják, és mérlegeli hogy mennyi az igazságtartalma. Akinek igaz hite van, szíve és esze is azt nem lehet megtéveszteni, vagy ha mégis arra hamar rájön, mert Isten nem hagyja elveszni. :))) Én nem félek semmitől, egyedül Istentől és a haláltól. Nem félek attól hogy hazug ember vagy hitetlen vagyok, mert érzem a szívemben hogy nem igaz... esetleg nem olyan erős még a hitem mint mondjuk T.-nek, vagy bárki másnak, de törekszem affelé. Én azt mondom azoknak akik nagyon vallásosak is, hogy ne vessenek el más tanításokat sem, amelyek más stílusban, más szemszögből mutatják a világot és az embert. Először tanulmányozzák át érezzék a lényegét és a mondanivalóját és majd meglátják hogyan döntenek. Akinek igaz a hite, nincs mitől félnie hogy félrevezetik más tanítások. Mert érezni fogja mi az igazságtartalom abban a tanításban és mi a másikban. Ha pedig nem akkor is mindig lesz segítség Isten irányából ha szívvel felé fordulsz :) Én szívvel felé vagyok fordulva, nagyon szeretem őt. És érzem hogy Ő is Szeret és segít nekem :) Régebben pl. annyira félreértelmeztem a vallás lényegét hogy Jézusos képeket aggattam ki a falamra, mert úgy gondoltam akkor van igaz hitem ha csak őt látom mindenben és mindig és semmi mást nem veszek észre az életben. Pedig Isten mindennek a része, és minden szép és jó dologban jelen van. :))) Tehát ha egy kedves férfiportrét vagy női portrét is teszek ki vagy egy virágos képet abban Ő is benne van. Ugyanígy igaz a tanításokra is, ha van valami szeretetteljes dolog vagy igazság más tanításban ugyanúgy Isten van benne :) Azt tanultam meg, hogy mindig nyitottnak kell lenni és csak akkor elvetni dolgokat, ha tényleg bebizonyosodik, hogy árt és nem használ. Mert akinek szívében igaz hit él, azt mindig a fény fogja vezetni ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése