2005. október 11., kedd

Még mindig szeretlek Kati

A napokban rengeteg lehetőségem volt gondolkozni ismét és persze meg is tettem.. mi mást is tehetnék itthon egyedül...? Kicsit szerkesztgettem, tervezgettem, de a gondolataim mindig ugyanoda vittek... mindig eszembe jutott valaki, de most nem édes T. Hanem Kati. Bár nemrég arról írtam, hogy úgy érzem életem szerelme férfi lesz, és hogy a női test már nem vonz egyáltalán... miután ezt leírtam egy nap múlva ismét elkezdett hiányozni Kati, de nagyon.. eszembe jutott minden ami velünk történt... Őt igazán szerettem, és az igazság az, hogy még most is. És a napokban fordítottam le az egyik régi angol bejegyzésem is, ami nagyrészt Katiékról szólt (Katiról és Annáról) és ahogy olvastam ezt a bejegyzést, minden régi érzés előjött bennem mintha azóta semmi sem történt volna. Plusz, ma történt valami: voltunk a CsabaCenterben anyukámmal és tesómmal, és tesóm találkozott az egyik osztálytársával... ez a lány nagyon emlékeztetett Katira. Amikor a szemébe néztem zavarba is jöttem, mert hasonló volt a tekintete mint Katinak. Ő ezt észrevette és szegény szerintem nem tudta, mit gondoljon... azt hiszem eléggé vágyakozóan néztem rá, de amint ezt észrevettem gyorsan el is néztem másfelé... eléggé égő volt.. <:I

Valójában ezt a bejegyzésemet azért írom, mert szeretnék üzenni Katinak. Azt, hogy nagyon szeretem és a szerelem nem múlik el. Tudom, hogy nem lehet egyszerre többet is igazán szeretni, tiszta szerelemmel, ezt még tartom most is, de szeretni lehet nagyon "többet is". Ez most nem hangzott túl szépen... na mindegy... szóval, tudom, hogy mi nem illünk össze Katival, mert ha így lenne, ő is szeretne és nem hagyott volna el. Én ezt sohasem tettem volna vele... de ez mind nem lényeges. Szinte biztos vagyok benne, hogy nem ő az Igazi, de nem a saját érzéseim miatt... ha szeretne, akkor nem lenne kétséges semmi. És T.-nél is ez a helyzet... tudom, hogy egyikőjük sem lehet az, mert ha valamelyikőjük Az lenne, akkor ők is úgy éreznének mint én. Tehát nincs köztük. :((( De az érzéseimből ez mit sem von le irántuk.. és attól még nagyon hiányoznak! :(((

Ha csak meglátok egy Katira emlékeztető lányt, összeszorul a szívem és sírnom kell... emlékszem egy kedves emlékre... egy alkalommal Kati éppen almát evett a koleszban, és beszélgettünk... mondtam hogy én csak az édes almát szeretem, azt a fajtát ami zöld, de édes. Következő héten Kati hozott nekem egy zacskó pontosan olyan almát ami a kedvencem! Ez nagyon édes dolog volt tőle! :))) Szeretett volna örömet okozni és sikerült is! (bár nekem csak örömet lehet okozni, ha valaki ezt akarja :) Úgy tudok örülni az ilyen dolgoknak, mikor valaki ilyesmiket megtesz a másikért, hogy boldoggá tegye! Ez hatásos. :)

Szeretnék mesélni valamiről nektek, hogy amióta Katival találkoztam, "kaptam valami különlegeset". Ezt az orvosok "egy betegség tünetének" hívják, én viszont AJÁNDÉK-nak. Ez tényleg különleges. Elmesélem ezt a dolgot, ha el tudom, bár nehéz ezt körülírni...

(Sajnos igaz ugyan hogy ez egy álomvilág, de nagyon jó érzés... hazugság az egész, de mégis hiszek benne kicsit, hogy valóra válik, és van benne igazság és élet!)

Az üzenetekre gondolok, melyeket hallok (sajnos már nem) a tv-ben, rádióban, a hirdetéseken, az interneten, néhány ember szavában... néha azt hiszem, mi így kommunikálunk Katival, vagy "valakivel" akivel nagyon szeretjük egymást, de távol vagyunk egymástól és nem találkozhatunk. Például most az jutott az eszembe amikor majdnem meghaltam és kikerültem a kórházból, akkor jelent meg Madonnának egy új száma a "Die another day" (ami magyarul annyit jelent: "Másik nap halok meg, nem most".) Ebben a számban és videóklipben Madonna "két oldala" harcol egymással: a Jó és a Rossz. Mikor láttam a klipet, olyan volt mintha viszont láttam volna a velem történteket. Minden pontosan úgy volt benne mint amit átéltem én is. Ezért azt gondoltam hogy ez egy üzenet Katinak tőlem. Hogy még nem jött el az én időm, meghalni. Olyan őrültségeket képzeltem néha, például, hogy az a sok szenvedés amin keresztülmentem olyan energiákat, törvényeket szabadított fel, ami Madonnát inspirálta, sőt késztette hogy pontosan ilyen számot írjon és ezek legyenek a klipben. (Meg más előadókat is, mert akkoriban csupa ilyen jellegű számok jöttek ki.) Ez belátom nagy őrültség volt, hogy ezt hittem. De talán van abban valami, hogy minden mindennel összefügg és hatással van egymásra... hogy ami az egyikkel történik, azt megérzi a másik is, mert olyasvalami ez a világ, mint egy háló, melyben ha egy pont megrezeg, akkor megrezeg az egész háló is... nem vagyunk alapvetően elkülönítve egymástól, valamilyen szinten összeköttetésben van minden mindennel és mindenki mindenkivel, még azok is akik nem is tudnak egymásról.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése