2003. július 20., vasárnap

Hirtelen Eső

Nos, ma újra túl vagyok egy napon... nem tudok túl sokat mesélni, talán csak arról mit érzek... ma nagyon nyugodt és elégedett vagyok. :) Ez a nap kissé csöndes volt, és meleg.. nagy örömmel olvasom a Bibliát... és gondolkozom... tudjátok édes emberek észrevettem, hogy sokszor írok "a semmiről", pedig ugyanakkor olyan sok komoly és mély dolog jár az agyamban.. ezek főleg gondolatok az életemről és a céljaimról. De tudjátok nagyon nehéz őket kifejezni szavakban... és rájöttem, hogy miért szeretem olyan nagyon a T.A.T.U számát... a lány azt énekli benne: "Elveszítettem a Lelkem..", és ő olyan szenvedélyesen énekli ezt, hogy teljesen elcsodálkozom, hogy hogyan tudja valaki kiénekelni az ÉN legmélyebb érzéseimet ennyire reálisan ahogyan ő teszi... amikor hallgatom ezt a számot (T.A.T.U - Not Gonna Get us), olyan mintha a saját lelkemet hallanám ahogy kiáltja amit érez... igen, teljesen egynek érzem magam ezzel a lánnyal amikor énekli ezt a számot. Mintha egyenesen a Bensőmbe látna. Annyira szenvedélyes és kifejező dal. Olyan érdekes, észrevettem, mennyi ellentét harcol bennem... boldog vagyok, de a lelkem kiált... bárcsak érteném miért érzek így...

Úgy vágyom esőre ma.. vágyom egy hatalmas nagy viharra, mert érezni akarom az energiáját! Amikor gyerek voltam, a viharok mindig megnyugtattak, lecsendesítették a lelkem, tudom ez különös, de így van! Furcsa, de a viharoknak van egy bizonyos Csendje. Nagyon hangosak általában, de ott van bennük a Csendesség. Énbennem nem félelmet vagy feszültséget keltenek, hanem nyugalmat és biztonságban érzem magam. :) Vágyom valamire ami teli van energiával, ami át tud nekem adni az energiájából. Wow! Ez tényleg hihetetlen! Hallom amint odakint dörög az ég.. a kívánságom teljesül... :)))) OKé... amit most csinálni fogok, hogy le fogom kapcsolni a lámpát a szobámban és az eget fogom nézni... és ha esni fog, akkor hallgatni fogom az eső kopogását amint csendben eléri a tetőt... tudjátok imádom hallgatni az esőt! A Viharok olyanok, mintha a második szüleim lennének... azt mondják számomra, hogy VAN VALAKI, aki hatalmasabb nálunk, aki sír amikor szomorúnak lát minket, vagy látja hogy csendre van szükségünk... ezt egyáltalán nem szomorú érzésekkel a szívemben mondom most. Boldog vagyok, mert mindig emlékezem rá, hogy egy ***Hatalmas Szerető Család*** tagja vagyok, és a Családom, a Barátaim és az Édesapám (Isten) törődik velem. :) Amikor odakint mennydörög boldogságot és nyugalmat érzek belül... Örülök ennek az időnek most. Természetesen imádom a Napot is, annyira mint az esőt. Mindenféle időjárást szeretek és azt hiszem ez szerencsés, mert így sohasem vagyok szomorú (legalábbis az időjárás végett). :) Éppen a "Sweet Harmony"-t hallgatom, ami még mindig és örökre a leggyönyörűbb szám az egész Világon! :) Tökéletes lelkiállapotban vagyok! Ez a szám! Életem száma és nem lehetek boldogabb. :))) Csak hallgasd te is ezt a számot és érezni fogod amit én érzek! Nyugalmat, Békét, Szeretetet, Boldogságot.... ez az amit most érzek. :)

Hamarosan hajat fogok mosni egy új, nagyon kellemes illatú samponnal. :) Aztán talán megnézek egy filmet az ágyamból, ha lesz valami jó a tv-ben. A Hallmark csatornán gyakran vannak jó filmek. Például legutóbb láttam egy filmet Jézus életéről. Vagy inkább mégis hallgassam a csendes, békés esőt? Még nem tudom... azt hiszem bebújok az ágyamba és aztán eldöntöm... :)

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Hmmm, érdekes. Főleg a húsz évvel későbbi írásaiddal összevetve.

Megjegyzés küldése