2014. június 21., szombat

Ma nem akartam enni semmit, de most mégis ettem 1 kiflit meg 3 mackósajtot. És már ettől megint ideges lettem nagyon, hogy kaja van bennem. Ez nem sok, de most úgy érzem megint, ettől a kevés kajától is, hogy egy kövér disznó vagyok, aki nem érdemli meg a kaját. Nem is kéne ennem semmit, hogy ne érezzem legalább emiatt is rosszul magam... de már mindegy. Legszívesebben kihánynám ezt most, de egyrészt nem lehet, másrészt nem akarnám elrontani azt hogy végre sikerült leszoknom a hányásokról. De most szívem szerint kimennék a wc-re és megszabadulnék ettől.............. még az evésben sincs örömem, sőt ha eszek nem jó érzés, hanem sírni akarok és kétségbeesek, és egymillió kilósnak érzem magam..... Fa***omba, hogy semmi nem jó, és még az evés is csak kikészít. (Lennék inkább tényleg elhízott de boldog..... na jó nem, de ez sem jobb valójában ami van.... na meg így is kövérnek látom magam, és lehet az is vagyok, csak a hülye mérleg meg keveset mutat - az összes - de mégsem nézek ki kevésnek, hanem soknak..... miért nem örülhetek legalább egy picikét?) - Ma már nem eszek, inkább végigkínlódom a napot, de ezt már megint elcsesztem...

Legalább Remény-ről tudnék valamit...... jó lenne, ha nem lenne így eltűnve...... igaz, hogy akkor sem lennék jobban, valószínűleg.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése