2014. június 12., csütörtök

Hát az a helyzet, sajnos "fel kell világosítsalak", mert itt valami félre lett írva, mármint az indexen, a Skizo topikban: Én kiválasztott vagyok. Még akkor is ha maga Jézus közölné velem hogy nem. És ez azért van, hogy az vagyok, mert Tudom magamról. Mert lehet olyat mondani hogy nem, de attól még az vagyok, akármi is van, és ennek tudatában vagyok. De nem baj ha az ellenkezőjét írják le vagy mondják, vagy hiszik. Nem változtat semmin. Elég ha én tudom. De még ez "sem számít" igaziból túl sokat... mert semmin nem változtat, csak ad egyfajta Reményt, hogy van értelme. Még mindig hiszek abban hogy van, pedig semmi okom nincs hinni valójában. De még "szerencse", hogy nem a körülményeink határozzák meg a Hitünket! Van akinél igen, de azt én nem nevezném Hitnek. És attól félek egyszer én is feladom, elveszítem az összes hitemet és reményemet.... szerencsére ez még nem történt meg. És remélem nem is fog, pedig nincs okom rá hogy higgyek, és sok értelme sincs, mégis "jelent valamit". Ez a túlélés most. Vagy nem tudom..... néha már nem tudom mi van....... és tudom hogy jobb vagyok másoknál. Nem a kinézetem miatt, nem a személyiségem miatt, hanem az erőm miatt, és a hitem miatt. Más is lehet jó, de van aki fele ennyi szenvedés után már kinyírja magát..... persze azt senki nem tudhatja miket éltem át és élek át. És jobb is. Én tudom, és elég ennyi. Még itt vagyok, pedig már többször meghaltam ebben az életemben is, mégis még működnek a szerveim valamiért...... de a fájdalom folytonos..... "Én akartam". Mert el akarom érni Jézust, sőt a Párja, Szerelme akarok lenni! Ennél "lejjebb" nem adom semmiképp! Ehhez tartom magam, mindig és mindenkor, bár passzívan, de tudva hogy ez VAN, és így lesz......! Csak addig még sok szenvedés van előttem, és nem azért mert olyan nagyon szívesen és "örömmel" szenvedek, de valamiért ilyen ez a szar világ, hát ha így akkor így.... mindegy nekem....... biztos oka van ennek. Bár nem értem mi, de attól még így marad sajnos. Mert Én vagyok Jézus is és Jézus Párja is. Nem félek kimondani, mert érzem hogy igaz. És nem érdekel ha senki nem hiszi el....... úgyhogy csak magamnak írom. Én TUDOM, hogy egyszer hazajutok, egy gyönyörű világba, ahol minden jó lesz! Nem érdekel ha ez picit nyálasan és mesének hangzik, én hiszek ebben! Én ezt nem találom égőnek! Az egy hülyeség hogy a szép álmok égőek és szégyellni kell! A Szép álmok valóságosak (lesznek)! És ettől még nem vagyok egy gyerek vagy csecsemő, aki naiv és hisz a mesékben..... ez Realitás, lesz majd valamikor, mert Tudom. És leszarom azt aki nem így gondolja és nem hisz benne. Lehet a Poklot is választani, a sötétséget, de én nem azt választottam és nem fogom azt választani soha! Most megyek, megpróbálok aludni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése