2012. június 23., szombat

Miért ilyen nehéz?

Miért ilyen nehéz fogyni? Egy darabig ment "simán", most meg másfél hete megálltam 50,1 kilónál. Bármit csinálok, az istennek sem akar lejjebb menni.. hiába fastolok már napok óta (na jó közben voltak kisebb evések - 200 kcal max - és közben hányás de), tornázok is, mégsincs eredmény. Azt hiszem elértem azt az alsó határt, ahonnét már csak NEM EVÉSSEL és TORNÁVAL lehet majd csak fogyni... innentől kemény lesz a fogyó.. vagy mondjam inkább koplalásnak? Fáradt vagyok, gyenge, szédülök és fáj a fejem, szinte nem is viszek be semmit a szervezetembe... fura, most mamám már nem forszírozza az evést, és mikor panaszkodtam neki hogy nagyon gyengének érzem magam, eszébe sem jutott olyan hogy a nemevéstől... korábban mindig mondta de mostmár nem. Vagy beleunt már, vagy így "vékonyabban" kövérebbnek tűnök, azért nem forszírozza... na hát rajtam sem lehet kiigazodni, mikor etetne azt akarom hagyjon békén, amikor meg le sem szar akkor azt akarom, hogy tűnjön fel neki mit csinálok. Valójában örülnöm kéne, hogy végre nem erőlteti az evést, de mégis... most azt gondolom, talán nem is látszik hogy fogytam... 53 kg-osan mindenki szörnyülködött milyen sovány vagyok, most 50 kg vagyok, és senki nem szól egy szót sem... vagy már csak megszokták, hogy nem vagyok ANNYIRA kövér. 

Ilyen szép lapos hasam lesz, addig fogok tornázni, míg el nem érem!!!

Hát remélem beindul a fogyás hamarosan megint... már 3 napja egyfolytában tornázok - reggel, délben és este. Amugy annyira rossz érzés, mikor látom, hogy mamám megy ki enni, és látom hogy nyugodt szívvel elkészíti magának a kaját, szépen hozzákészül, beviszi majd elfogyasztja. Semmi bűntudat nincs benne az evés miatt. Irigylem ezért. Szeretnék én is képes lenni élvezni egy étkezést, de ha eszem is, végig arra gondolok, most kell leállnom, és undorító vagyok hogy eszek. Még jó, hogy egy fél zsemlénél többet nem ettem mostanában. persze kis vajjal megkentem, hogy azért ne legyen olyan száraz. De még EZ IS, iszonyatos bűntudatot kelt bennem, és utána MÉG EZT IS ki szoktam hányni. Le akarok állni, a nemevéssel, de MUSZÁJ fogynom. Már tornamániássá is váltam, meg már tényleg mindent bevetek, de SEMMI eredmény! Miért stagnálok másfél hete 50 kg-on??? :-(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése