2006. április 10., hétfő

Választás

Nnnna, voltam választani :))) Azt ne kérdezzétek melyik pártra szavaztam, mert úgyse árulom el :PPP Nem mintha titok lenne, egyszerűen csak jobb az elővigyázatosság, ki tudja még milyen hátrányom származhat abból ha ide leírom, na meg el szeretném kerülni a politikai vitát veletek drága barátaim ;) Jó érzés, most hogy voltam, mert legalább érzem, hogy része vagyok én is a társadalomnak, méghozzá hasznos láncszeme :)))) Fontosnak érzem magam és ez olyan jó, mert ebben az érzésben ritkán van csak részem. Ma este nézni is fogom a szavazatok összeszámlálását és hogy melyik párt nyer. Egyébként nem vagyok egy nagy politikai emberke, nem is igazán értek hozzá, de azt azért érzem, hogy melyik rendszer a jó és melyik nem. A politikusok közül egyik sem valami szimpatikus számomra... Illetve volt egy, aki hatalmon is volt egy ideig. De az ő nevét sem írom le :PPP Ja egyébként mondtam már, hogy Imre (anyukám barátja) kiköpött Gyurcsány? Ez most nem vicc, volt olyan eset hogy egy nénike odajött hozzánk egy bevásárlás alkalmával és miniszterelnök úrnak szólította Imrét... És kikérte a véleményét hogy melyik kertészlapátot vegye meg a kertészkedéshez. De komolyan nagyon nagy a hasonlóság! Meg mindig mikor megyünk kocsival valahová, és látjuk a Gyurcsány plakátokat, nevetve mondjuk Imrének hogy "Ott vagy!". (Igaz én magázom). Egyébként egy percig se higyjétek, hogy ez a hasonlóság engem meghat, nem érzem magam tőle kivételezettnek, mert "Gyurcsánnyal egy fedél alatt lakom" :PPPP Csak gondoltam megemlítem, mert voltak emiatt vicces pillanatok az életünkben.

Szóval most izgatottan várom a végeredményt, hogy ki lesz hatalmon a következő években. :) Remélem hogy - bármi is lesz az eredmény, - az jó lesz az Országnak/nekünk. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése