2015. március 30., hétfő

Igaziból csak a beállított képek jók rólam.... bár vannak bőrhibáim. Meg öregszem lehet... vagyhát nem tudom igaziból. Nem szeretem ha nem nézek ki jól a képeken. Mert az emberek nem gondolnak arra, hogy ők is nézhetnek ki egy képen rosszul, vagy nem előnyösen. A sztárokat is ezért bántják, mert nem gondolnak bele, hogy milyen "sztárnak" lenni. Nem egyszerű az biztos. Én nem szeretnék soha "sztár" lenni. Csak ember. De azért elbújni sem szeretnék. Ezek a gyógyszerek nem a legjobbak amiket most kapok, bár gondolom ennél nincs "jobb". (Túl "bátorrá" tesznek, vakmerővé...) De szerintem nem kellene kísérletezni az emberekkel (a gyógyszerrel). Ez az én saját véleményem. Az embernek van egy Alapvető védekező rendszere, így alkotta meg Isten. Megértem, ha van olyan, hogy kell már a gyógyszer, de amikor az ember érzi, hogy nem kell, szerintem azt el kellene fogadni. Igaziból gyakran nem vagyok túl jól...

EDIT: Lehet, hogy nem a gyógyszerek a "hibásak", hanem az, hogy beteg vagyok. :'(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése