2014. december 15., hétfő

Te vagy nekem az Egyetlen

Még mindig borzasztó erős a fájdalom amit érzek. Azt hiszem ez már sosem fog elmúlni. Bárcsak tudnád, hogy a legjobban arra vágyom hogy a karjaidban lehessek, hogy Veled lehessek, de ezt nem tehetem meg. Bármennyire is ez Életem Vágya. Hiszem, hogy ennek oka van. Nem egyszerű ebben Hinni, mégis Hiszek benne. Mert Érzem, hogy semmi sem véletlen ami eddig történt velünk. Én Jobban Szeretlek mint Jézust, de nem lehetek Veled Együtt. Pedig ez Életem Vágya. Hiszem, hogyha kitartok, Jézus megadja ezt Nekünk. :) Ez egészen Biztos. Sajnos rettentő fájdalmat érzek folyamatosan és gyenge is vagyok emellett... elég nehezen bírom. Tudom, Érzem hogy Te is Drága. De valahogy ki kell bírni. Én Veled vagyok és Szeretlek és Hű maradok Hozzád Mindhalálig. Még akkor is ha belehalok. Nem bukhatok el. Én Csak Téged Szeretlek Szerelemmel. Csak Te Vagy nekem. Az Egyetlen.

<3 <3 <3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése