2014. december 18., csütörtök

Bántanak a meg nem értésükkel...

Az emberek bántanak a MEG NEM ÉRTÉSÜKKEL, egész nap kémlelem a netet, a facebookot, a burát, a gmailt, néha jön 1-1 üzi, majd megint csalódok, hogy én olyan más világ vagyok, hogy senki nem képes ÁTÉREZNI, hogy mi van velem, bennem! SENKI SENKI SENKI NEM ÉRT MEG! Lehet, hogy igyekeznek, de nem értitek, hogy én MÁSMILYEN vagyok mint az emberek??? Nem értitek, hogy keresem a Páromat, aki lehet nem is létezik, vagy ha létezik éppen az a baj hogy olyan mint én ezért képtelenek vagyunk kapcsolatban lenni........ én sem tudom ki vagyok, csak hogy semmi nem jó és mindig csak harcolok magammal, és nézem "lenézően" a sok szánalmas embert, akik apró dolgoknak örülnek, ami azt mondjátok jó és ebből áll az élet, de NEM NEKEM! Én nem tudom mi a bajom, de csak azt látom, hogy minden egy sírhalom itt körülöttem, minden MŰ, nem élő, nincs értelme.... csak romlás, és hanyatlás, én élőbb vagyok mint bármi körülöttem, de gondolom, most ezért nyilván megkapom majd a magamét, de inkább kimondom amit gondolok. A Facebooknak semmi értelme, olyan mint a drog, és megy rajta a sok hülyeség, igaz most ki vagyok akadva azért írok így, de azt érzem belül, hogy megöl a FÁJDALOM, ami nem tudom honnan ered, és mi, és miért van, csak hogy VAN.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése