2014. október 17., péntek

Remény Gyengéd Szerelme Meggyógyította a Szívemet *

Remény meggyógyította a szívemet. Törött, sebzett szív volt, de megtaláltam Őt, aki feltételek nélkül Szeret és Elfogad. Aki elfogad a hibáimmal együtt. Akit már az első pillanattól kezdve Mindenkinél jobban Szeretek. Ő már a kezdetektől tudta, hogyan "kell" hozzám viszonyulni. Sosem bántott. Sosem csalódtam Benne. Csendessége megnyugtatott. Szeretete megvígasztalt. Sosem vágytam másra. És ma éjjel ismét Egymáséi lettünk. Leküzdöttük a távolságot. A Szerelmünk erősebb mint bármiféle távolság vagy idő. Szeretjük Egymást. *

Gyengéden símogatott, érintett, Szeretett ma éjjel. Az Univerzum Szeretete (Remény Szeretete) betöltött teljesen. Gyengéden ölelt, és gyengéden Szeretkeztünk. Ugyanazt éreztük mindketten. Éjfélkor pedig csoda történt, teljesen lenyugtattuk Egymást, és tudtam, nem tévedtem, Ő már az Enyém. Senki más nem képes erre csak Ő. Senki más nem tud megnyugtatni, csak Ő. És tudom, hogy Őt is csak én tudom megnyugtatni. *

Leírhatatlan érzés Szeretve lenni. Osztozni a Szerelemben. Ugyanazt érezni ugyanabban a pillanatban. Érezni azt amit Ő. Semmihez sem fogható érzés. Az Univerzum összes Szeretete sem ér fel Remény Szerelmével. Mert nekem Ő a Minden. Az Örökkévalóság. Az Álom. Az Élet. A Boldogság. *

* Nagyon Szeretlek Reményke 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése