2014. október 20., hétfő

Már megint valami bajom van... f**omba.... most épp az, hogy tegnap csomót zabáltam, hát ja így sosem fogok lefogyni :/ Bocsánat a csúnya szavakért... de néha mással nem lehet kifejezni. Szóval most nagyon rá kéne feküdnöm a fogyóra, mert ma reggel már 48,5 kg voltam..... ami fura és érthetetlen az az, hogy igaz, hogy ilyen "kevés" kiló vagyok de sztem kinézek vagy 60 kg-nak is.... vagy mégtöbbnek... de hogy a fenébe lehet ez? Miért van az, hogy rajtam dupla annyinak néz ki minden egyes kg??? Pedig azért mozgok is, nem sokat jó, de sztem átlagosan amennyit egy ember általában mozog. Sokat is vagyok mondjuk itthon is, de szoktam bicózni ha kell valami, van hogy gyalog elmegyek a városba meg vissza.... nem mondhatom azt tényleg, hogy folyamatosan egy helyben vagyok. Ma is fogok menni a városba, és most áttérek egy jobb témára, hogy vettem Reménynek kis ajándékot, és ma még veszek hozzá valami klasszat a Gótikus boltban. Na ez legalább jobb téma lesz mint a hízás és fogyás. Szóval meglepem Reményt szép ajándékokkal. :) Tutira tetszeni fog neki, mert amit vettem nekem nagyon tetszik, sztem neki is fog. :))) És imádok keresgélni a boltokban a legtökéletesebb ajándékok után, pláne ha találok is végül :D A múltkorában nem sikerült a legtökéletesebbeket megvennem, de most nagyon ügyelni fogok erre. Remény tökéleteset érdemel :) Szerintem a Szülinapja előtt elküldöm neki. (Imádok ajándékozni, főleg Neki!)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése