2014. augusztus 15., péntek

Kórházi Periódus 1.

Jelenleg kórházban vagyok. Hízlalnak mint egy disznót. Az tuti, hogy ma nem eszem meg a vacsit. A kórházi mérlegen vagyok jelenleg 46,2 kg (az előbb mértem magam hálóingben). Túl sok. Nem akarok disznó lenni. Ha kiengednek folytatom a koplalást. Azt hiszik ez gyógyítható "betegség". Ez már örök életemben végigkísér. Sajnos vagy nem - ezt nem tudom. De ma eltökélt szándékom, hogy nem eszek vacsit. Csak hogy kerüljem ki? Figyelik mit és mennyit eszem. Sajna ebéd után (ami meggyszósz volt - szal nem sok kcal) megettem 1 db őszibarackot és 1 kis túrót. Bánom, de mindegy. Már kb 3x megfordult a fejemben a kórházban, hogy ki kéne hánynom a kaját, de aztán nem volt bátorságom. Utálom az étkezéseket itt. Mindig egy tortúra ez nekem, hiszen én fogyni akarok. Tuti már egy disznó lettem itt 1 hét alatt. Már az arcom is kisimult, szal... fenébe is, le kell fogynom. De itt a kórházban ez nem fog összejönni. Egyszerűen az az Életcélom, hogy Skeleton (Csontváz) legyek. Gáz, nem gáz - ez van.

(Folytatás...)

Megvolt a vacsi. Gyűlölöm magam. Komolyan mondom egy disznó vagyok. A takarítónő, aki osztja az ételt azt mondta, tegyem félre ha nem bírom megenni. Én meg hülye elgondolkodtam, hogy ha félreteszem csak azt fogják látni, hogy nem ettem, és tovább bent tartanak. Így megettem. De plusz még nyomtam a kenyérre csomó sajtkrémet, amit a kórház hűtőjébe tettem félre még a múltkor, és most mindet befaltam. Kivagyok, mert:

 NEM AKAROK ENNI, 
ÉS EZT NEM ÉRTIK MEG!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése