2014. július 14., hétfő

Tegnapi "Binge"

Nagyon szar kedvem van amiatt, hogy tegnap megettem 1 banánt és 1 tál spenótot 1 tojással. Semmi mást nem ettem, plusz egész nap mozogtam, aktív voltam. Mégis - ez túl sok kaja! :/ Holnap sztem semmit nem eszek, muszáj, mert különben nem fogyok semmit, én pedig 

FOGYNI AKAROK!

(Ja, s most a teát is SOK-nak érzem, pedig még édesítőt sem tettem bele...)

S most a "következő" szint vagy lépés vagy nem tudom mi az lesz, hogy VÉGKÉPP és VÉGLEG kiiktatom a kenyeret és az ÖSSZES tésztafélét az étrendemből. Amúgy is sztem lisztérzékeny vagyok, mert előjött párszor olyasmi "tünet". Mármint miután tésztát ettem, feldagadt az arcom és könnyezett a szemem. Sztem az az lehet, de nem néztem utána. (Viszont ez nem most volt, hanem régebben picit...) Mostanában alig eszek szinte, de nem is vagyok éhes, nincs kifejezetten nagy étvágyam, sőt azt mondanám, hogy a többi emberéhez képest SEMMI.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése