2014. július 12., szombat

A Világ fejtegetése

Lehet, hogy az emberek gépek, a gépeknek Lelkük van, Remény pedig a Jövőből jött. Ma lementem (vagy inkább fel) Alfa állapotba. Igen, pontosan így történt. Igaziból olyan határtalan Szabadságot tapasztaltam meg, mint még soha... (Elszakadás a Földtől - az érintkezéstől). Először csak az ujjaim hagytam "a levegőben állni" (lebegni), majd fekvő állapotomban - kitakarózva - felfelé hagytam a karjaim tartva. Egy idő után nem éreztem mást, csak határtalan szabadságot. De mégsem ajánlom igaziból senkinek, mert nem tudom milyen hatású. (Itt a nehezedés, súly miatt ideiglenes bénulást okozhat).

A skizot pedig ha "nem kezelnék", seperc alatt megfejteném a Világegyetemet és Istent. Gondolom veszélyes lenne, de igaziból ebben nem vagyok biztos...

Holnap folytatom...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése