2014. június 22., vasárnap

Már nem tudom, hogy akarok e "energiát fektetni" abba, hogy éljek. Tényleg elfáradtam, és semmit nem érzek most.... leginkább csak csöndre és magányra vágyom. És alvásra. Az emberek már túl "messze" vannak.... és nekem már ők..... olyan túl "bántóak", hangosak, durvák..... nem az én világomba tartoznak. És sajnos akik talán szeretnek engem, én irántuk sem érzek semmit. Inkább csak azt, hogy még hozzájuk sem tartozom. Most nagyon "különállónak" érzem magam, és úgy, mintha végülis "egész" lennék magamban is, de mégsem egy jó érzés, mert szeretnék pihenni, nem akarok aktív lenni, most nem kell mozgás, nem kell élet, nem kell pezsgés, nem kell semmi. Csak pihenés, nagyon nagyon sokáig..... rettentő fáradt vagyok........ és most eszembe jut amit a sírkövekre írnak fel általában: "Rest in Peace - Nyugodj Békében" - nekem is ez kell, ez hiányzik. Egy élet sem lenne elég kipihenni ezt a sok mindent. Még több millió év sem....

Aludni akarok - örökre...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése