2014. április 17., csütörtök

Mindenem a Gyönyörűség!

Most.... annyira ideges vagyok, jajj, elbasztam mindent, tönkretettem a "tökéletes" alakom, annyira egy f***sz vagyok.... ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ! És ami a legszarabb (!!!!!), hogy 1 napom van helyre hozni ezt, de az KÉPTELENSÉG! Hétvégén jönnek anyuék (anya és Imre), és lehet hogy Imre lánya, gyerekei is, és látni fogják milyen kövér vagyok! Mit tegyek???!!! Muszáj lefogynom, 4 (!!!!) kg-ot addig! 49 VAGYOKKKKKKKKKKKK!!!!!!!!!!!!!! Dögöljek meg....... hogy ba****hattam így el????????? Pedig most így utólag látom, hogy "tökéletes" voltam, erre..... mindent elb****tam....... de igaz mondjuk muszáj volt, mert már nem bírtam járni sem szinte, a boltba is úgy vonszoltam el magam, és ott is csak mint valami szellem mászkáltam.......... de így nem jó, nem akarom ezt, vissza akarom kapni a tökéletességet, vagyis szerintem közel jártam ahhoz, de beteg voltam nagyon és még mindig az is vagyok, csak éppen már nincs meg az az alakom.... de még jó, hogy legalább az arcom így is nagyjából "tökéletes".... annyira fontos a szépség, sőt gyönyörű akarok lenni, és azt hiszem az is vagyok, bár a fotókon mégse, de a tükörben igen... van egóm, de nem érdekel. NEKEM EZ FONTOS, az hogy gyönyörű legyek. Miért fontos? Nem tudom, csak hogy fontos. Tudom egy f***sz vagyok, de legalább vállalom amit gondolok! És megint vissza fogom szerezni a TÖKÉLETESSÉGET! Ja és most megnézem azt a filmet, amiben az a nagyon helyes pasi játszik, hogy segítsen kitartani a fogyásban... imádom a gyönyörűséget!

Szerelmes vagyok a gyönyörűségbe, 
a tökéletesbe!

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Kedves Harmony!

Távol álljon tőlem, nem bántásként írom, de belegondoltál abba, hogy 20-30 év múlva mi lesz Veled a tökéletesség nélkül? Az emberek sajna megöregszenek, megcsúnyulnak, de jó esetben maradnak olyan tartalékok, amik nem hagyják, hogy emiatt elkeseredjenek. Nem gondoltál arra, hogy kicsit kimozdulj ebből az állapotból? Pl. nagyid egész nap a ráncai miatt kesereg? Na látod,biztos nem... Sajnos ez a világ hibája, hogy mindennél fontosabbnak állítja be a külsőségeket, és sok fiatal lány ebbe betegszik bele... Az élet nem (csak) erről szól. Gondolj bele, ha minden idős/kövér/tökéletlen ember öngyilkos lenne, és maradnának a tökéletesek. Nagyon sivár világ köszöntene be...Nem beszélve arról,hogy utána kitalálnának még egyéb dolgokat, ami még mindig nem elég tökéletes rajtuk, és ennek sosincs vége. Az egész arról szól, hogy ne szeresd önmagad. Így akarják kiirtani a szeretetet a világból.
Ezzel nem azt akarom mondani, hogy éljen az igénytelenség, de az élet attól (lenne) szép, hogy változatos. Nézd meg a mai fiatal lányokat, kis túlzással nem lehet őket megkülönböztetni. Nincsen egyéniség, nincsen karakter. A szépségipar futószalagján gyártott bábuk, semmi több. Te is ilyen akarsz lenni? Azt látom, hogy te egyéniség vagy, vannak gondolataid, érzéseid (sok más fiatal lánnyal ellentétben), és olyan ideált kergetsz, ami sz.v.sz. totálisan értéktelen. Ez a kór belülről rág téged, és úgy gondolom, nem a kilóid miatt van. Ha lefogynál és tartanád, egy idő után megintcsak visszajönnének a problémák, hogy még mindig nem kerek a világ.

Még csak annyit a tökéletességről, hogy a barátomnak nemrég feldagadt az arca, mert bedurrant az egyik foga. Feldagadt arccal nem akart rám nézni, mert szégyellte magát. Ha tudta volna, hogy én így még sokkal jobban szeretem... Annyira relatív a tökéletesség, ill. tökéletlenség...Pl. ha te csontsovány vagy, viszont folyamatosan éhes, fáradt, frusztrált, depis, az szerinted kinek vonzó? Viszont ha kis felesleg van rajtad (szeerinted), de nem vagy fáradt, van energiád stb. egymilliószor vonzóbb ember lehetsz mások számára is.

Tudom, hogy nem egyszerű, tudom, hogy ez egy betegség... De szerintem többre vagy érdemes, sokkal értelmesebbnek tűnsz, minthogy felfaljon egy ilyen nyomorult dolog, amit félig meddig vagy egészen a civilizáció "termelt ki".

A gyógyulás útja talán ott kezdődne, hogy te is akard a gyógyulást... Utána pedig lépésről-lépésre, akár csigalassan is vissza kellene térni a valóságba, ami tudom, hogy látszólag szar, de szemléletváltással a szarból is lehet várat építeni. (szerintem):)

Megjegyzés küldése