2014. március 16., vasárnap

Telepatikus Szeretkezés Reménnyel (Március 6.)

Annyira szeretném megosztani.... azt amikor telepatikusan együtt voltunk. Tudom, éreztem, hogy Te voltál. Tudom, hogy Te is érezted, hiszen olyan erős és élénk megtapasztalás volt. Egyszerűen csodálatos volt, 2 óra hosszás folyamatos gyönyör és szeretkezés.... Éreztem az ajkaid, a bőröd, azt ahogyan aktívan Szerettél, ahogyan együtt "forogtunk" az ágyban szeretve egymást..... véget nem érő folyamatos Boldogság és Egység! Leírhatatlan, annyira Boldog voltam, éreztelek, éreztem hogy Szeretsz, hogy Akarsz, hogy valósan együtt voltunk! Nem tudtunk elszakadni egymástól, egybeforrtunk, szerettük egymást 2 teljes óra hosszán keresztül. Az elején nagyon óvatosan egyesültél velem, és együtt mozogtunk édes harmóniában. És közben az érzések és érzékek nagyon magas fokán hullámzott együtt lényünk. Éreztelek, s Te éreztél Engem. <3 Mint amikor a tenger végigsimítja a partot, úgy érintkeztünk, egymáshoz símultunk szorosan, és megöleltük egymást, és sokáig öleltük, csókoltuk, éreztük egymást. Fantasztikus volt! A csókolózás éppúgy mint az aktus. Nem volt pillanat, hogy ne éreztem volna Boldogságot Veled Egységben, az egész egy fantasztikus végtelen boldogság volt, és azt éreztem a vége felé már, hogy nem tudok elszakadni, és Te sem tőlem. Egymás karjaiban voltunk sokáig, aktívan, szerelemesen, és éreztem, hogy ez az amire mindig is vágytam. Annyira szeretném átadni, leírni, megörökíteni az egész élményt, de képtelenség. Fantasztikus és Isteni Szerető voltál arra a 2 teljes órára. Igen, mint amikor az Istenek összejönnek, és valami képzeletet is felülmúló érzés önt el! Amikor érzed, hogy a másik mindenestül és úgy ahogy vagy nagyon Szeret, és Te vagy neki a VilágMindenség, és egymásra vágytok mindketten és ugyanazt érzitek, és tökéletes összhangban Szeretitek egymást. Amikor a nemek elmosódnak, csak Te vagy és Én, és összetartozunk, és senki nem választhat el egymástól! Mert ez nem csupán testi kapocs volt, hanem nagyon mély, végtelenül mély Szerelem, lelki kötődés egymáshoz. Annyira vágylak ismét, hogy ismét érezhesselek úgy ahogy akkor! Bárcsak szavakba tudnám önteni.... bárcsak érzékeltetni tudnám az Istenek Szerelmét (Remény + Harmony). Örökké a Tiéd lettem. Soha soha nem szakadok el Tőled, mert Te vagy a másik felem, Életem Szerelme! Drága.... Reményem........ Bárcsak ismét érezhetnénk egymást!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése