2014. április 1., kedd

Sokmindennel szeretnék foglalkozni, szeretnék alkotni... szeretnék szép és jó dolgokat létrehozni. Azonban sok-sok irigy ember van, akik nem tudják elviselni ha valaki valami jót alkot, ezért ők valamiért megpróbálják tönkretenni mások alkotását, ahelyett, hogy ők is létrehoznának valamit, önmaguktól, saját erőből, saját kedvtelésből. Nem akkor leszel jobb, ha mások alkotását tönkreteszed, hanem ha te is alkotsz valamit. Persze vannak akik képtelenek elviselni más "sikereit", ezért kénytelen leszek ezentúl csak ide írogatni ebbe a blogba (remélem ezt nem teszi tönkre senki).... de végülis nem is nagyon számít, mert az alkotó embereket senki nem tudja megállítani. Szét lehet rombolni egy művész által alkotott művet, azonban a lelkét nem tudjátok megölni, vagy megsemmisíteni. Mindenkinek van egy hajtóereje, s lehet ugyan, hogy sok-sok méreg-gyógyszerrel, s egyéb mérgekkel rombolással egy ideig el lehet minket hallgattatni, le lehet minket lassítani, akadályozni... de addig amíg élünk / élek, nem állunk meg. És soha nem fogok úgy élni, ahogy mások elvárják, én vállalni akarom azt aki vagyok, a teljes lelkem, mindent ami én vagyok, mert nem szégyellem azt aki vagyok. Akinek ez nem tetszik, vagy nem jön be, azt nagyon tudom sajnálni, és tudjátok ezek az emberek engem hidegen hagynak, ugyanis rajtuk kívül vannak akik szeretnek és elfogadnak. Akinek nem tetszik az, aki vagyok, az nyugodtan kiléphet innen, vagy törölhet akár a Facebookról is. ;-) Akinek meg tetszik aki vagyok, és szívesen barátkozna velem, esetleg megosztaná gondolatait itt, annak én nagyon örülnék! Azonban azt Fontos Mindenkinek tudnia, hogy nem akarok társat (sem szexuálisat, sem olyat akivel együttélnék, és találkozni sem akarok senkivel, CSAKIS ÉS KIZÁRÓLAG MEGOSZTANI A GONDOLATAIMAT!), mivel az életfeladatomhoz hozzátartozik, hogy egyedül kell leélnem az életemet, társ, pár nélkül, szűzen.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése