2013. december 21., szombat

Ott vagy az álmaimban :-)

Fáradt vagyok... ma rengeteget mászkáltam, de mégsem ez az oka a fáradtságnak. Ez olyan belső fáradtság, ami mindig jelen van, bármit csinálok vagy nem csinálok. Most mindjárt lefekszem aludni, s szeretnék Remmel találkozni az álmomban. Amúgy szerintem átmászkálunk egymás álmába éjjelente, csak lehet R ezt tagadja, vagy nem emlékszik rá. Nem tudom, végülis nem tudom mit érez és mit gondol, ezt csak ő tudja, de az biztos, hogy érzem, hogy kapcsolatban állunk valami módon egymással. Megannyiszor jelen van az álmaimban, csak nem mindig tudok visszaemlékezni. :-) Ez azért megnyugtató, hogy érzem, nem szakadt el tőlem, mégha nem is úgy vagyunk kapcsolatban, ahogyan szeretném. Furcsa, hogy olyan mintha ő ezt elfogadná Tőlem, ezt az egész dolgot, amit én megalkottam "kettőnk között", persze nem egyedül, mégis részem van benne, s érzem, hogy elfogadásra talált. Szeretném hinni, hogy nem csak beképzelem :-) De szerintem nem. :-)


( R )

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése