2013. december 11., szerda

Beteg a jobb szemem

Azt hiszem rájöttem mitől van az a szar érzés bennem folyamatosan: rossz a szemem, mégpedig a jobb szemem, és állandóan fáj, picit olyan mintha belülről valami bot lenne, és erről van is egy emlékem, mikor kicsi koromban anyuék nem vették észre hogy az egyik spray-vel játszottunk illetve valahogy a kezembe került, én pedig a szemembe fújtam véletlenül... (nem sima dezodor volt, hanem valami gyilkos szer a garázsból.) lehettem kb 7-8 éves és emlékszem iszonyú érzés volt, hogy teljes erővel a szemembe fújtam a gyilkos sprayt. Emlékszem bevittek az ügyeletre, és ott mondtak vmi olyasmit, hogy ne féljek de most egy botot fognak bevezetni a szemembe... arra már nem emlékszem tényleg így volt e, de máig érzem, hogy nem oké a jobb szemem... szerintem látszik is hogy beteg, ami mondjuk oké lenne, ha nem szenvednék állandóan tőle. Azt hiszem ez okozza azt a fájó-szenvedő érzést bennem folyamatosan. De ezen szemész nem tud segíteni, egyszer még nagyon régen, mikor még nem is fájt annyira akkor azt mondta egy szemész miután megvizsgálta, hogy "örökölt szembetegség". Szerintem kissé mellétrafált, de legalább kedves volt hozzám, és emlékszem ráírta a papírra, hogy "átlagon felüli tehetsége van" - mivel kellett valami papír a suliba, hogy minden oké. Persze egyáltalán nem egészséges a szemem, de mondjuk hülyeség szerintem, hogy ilyesmiken múljon hogy valakit felvesznek e egy suliba. Amúgy nem tudom mit gondoljak, hogy rondább vagyok e így mint az átlag vagy sem? Néha félek, hogy túl ronda vagyok... mondjuk a szememmel nincs különösebb problémám, mármint a tükörben sztem nem olyan béna, de az arcom többi része nem tetszik. Lehet a szemem mégis nagyon ronda, mert a tükör mást mutat.... néha jó lenne tudni mi a valóság, de valahogy talán nem is ez a fontos, hanem az egészség.... mindent megadnék azért, ha egészséges lenne a rossz szemem, alig látok vele. Két szemmel azért látok rendesen, de a rosszal azzal nagyon homályosan és fáj ha nézek vele.... ezért nem tudok soha elaludni, mert nagyon fáj, és valahogy az hogy beteg, rányomja a bélyegét az egész közérzetemre. Még büszke is lehetnék erre a "szépséghibára", ha tudnám hogy okén nézek így ki, de fáj és szenvedést okoz. Mármint az hogy rossz. (A képen természetesen nem az én szemem van, az sajnos nem ilyen szép).

Az a baj, hogy próbáltam gyógyítani, úgy éreztem, hogy a Nap szúró fénye tökéletesen megfelelne arra, hogy meggyógyuljon, de lehet hogy nem kellett volna belenéznem. Párszor csináltam ilyen "terápiát" a rossz szememen, de azt hiszem ettől vagyok most olyan szarul.... a spraytől ami kiskoromban belement, és a Naptól, amibe belenéztem párszor vele. Azt hittem segít, és közben jó is volt, picit enyhült a fájdalom, megkönnyebbültem míg néztem bele, úgy éreztem más nem segíthet csak egy erős szúró sugár.... nem tudom, a szememen már semmi nem segít, és ez kétségbeejtő. Azért senki ne nézzen Napba, mert utána iszonyúan fog szenvedni, pláne rossz szemmel ne!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése