2013. augusztus 20., kedd

Nem kell senki

Mama elutazott 3 napra Horvátországba a fiával, úgyhogy jelenleg egyedül vagyok (lennék) itthon, ha nem jött volna el anyu, hogy "bébiszitterkedjen" :-// Nem értem mi a f**nak kell nekem felügyelet, mikor imádok egyedül lenni, illetve csak úgy érzem normálisan magam, ha nincs a közelemben senki. Szal most itt van a nyakamon, nem az, mert szeretem, de valahogy rohadt nehezen tudom elviselni az emberi jelenlétet. Idegesítenek az emberek. Utaltam is rá finoman, (na jó nem épp finoman), hogy inkább egyedül lennék, de lehetetlen levakarni az emberről... mondta, ő akkor is marad. Hát cool. :-// Pedig milyen szépen elterveztem, hogy 3 nap korlátlan szabadság, azt csinálok amit akarok, kedvemre zabálhatok és hányhatok majd. Ennek ellenére most az van, hogy inkább bezárkózom a szobámba, míg anyu a másik szobában netezik, vagy takarítgat. De kérdem én, ennek mi értelme?? Itt van, azért hogy itt legyen, de nekem k**vára nem lenne rá szükségem, sőt tökjól ellennék egyedül.... :-// Persze mikor meg nagy szükségem lett volna rá, akkor meg hol volt? A f***sz férjével, aki szerintem fűvel fával csalja... na mindegy, most kicsit ki vagyok kelve magamból, mert egyedül akarok lenni, remeteként élni, SENKIT nem akarok, SENKIT. 

Magányt akarok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése