2013. január 25., péntek

~ A társam udvarol mindenhol nekem

...Azt hittem valaki udvarol, valaki követi az életem abból a célból hogy meghódítson, de aztán ezt a gondolatot elhessegettem, de még mindig van egy bizonyos varázslat ami ebből fakad, túl különlegesnek hiszem magam.

Ez a valaki lehet hogy több névvel is fent van a neten, nekem ez tetszene, ha valaki mindent megtenne értem, bár visszajelzést nem tudok neki küldeni mert úgy érzem haldoklom. Nem nekem való ez a világ, nincs meg a helyem benne jelenleg. Nem tudom Isten gondoskodott e a helyemről, de neki tudnia kell legalább hogy ki vagyok. Nem vagyok olyan mint a többi ember, nem külsőre, hanem a személyem más.

A 14-es számnak különleges jelentése van, Remény kétszer is 14-es összegű időpontkor írta az sms-t, persze már jó régen. Csak 2 db sms-em van tőle, én megszámlálhatatlan sokat írtam neki. Nem jól tettem, talán ha visszavonultam volna, ha nem adtam volna visszajelzést, ha leszartam volna, talán valami már lenne, de így semmi... 

Valaki a párom, aki mindent megtesz értem, mert kell lennie, hiszem, érzem, látom, csak azt nem hol van és miért nem tudunk kommunikálni. De annak tudata hogy társam van, nagyon erős. És nem is akármilyen, ő nagyon nagyon különleges :-) Ő Pepos, (R), most így hívom, mert megtetszett, de ő Remény. Csak ő lehet a társam, túlságosan extrém és különleges, és más nem kell nekem. ;-) 

Remember Me, my Love...!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése