2013. január 17., csütörtök

~ (...)

Én Romantikus alkat vagyok. Nem vagyok túlzottan híve a durva, sötét dolgoknak, miért ne fejezzük ki ha szeretünk valakit, miért ne lehetne jó az érzelem? Persze néha néha nem azt mondom hogy rossz kicsit keménynek lenni, de nem e jobb e a viszonzott szerelem, és az, ha ezt mindketten tudjuk? Túl sok szarságot cipelek magammal, amik miatt azt gondolom, nem mutathatom ki amit érzek, és sokszor bizony vissza is fogom magam. Azért nem vagyok más mint voltam, csak a világ, meg talán a meg nem értettség ezt hozza ki belőlem. Szeretném látni a fényt, azt hogy érdemes minden amit elképzelek és pozitív. Hm... Talán egyszer látom majd a jót is, ami körülvesz, vagy az mind hazugság? Jó lenne ha tudnám az igazat, nem akarok hazugságban élni, de a negatívat sem szeretném nyilván. Hinni akarok, bízni, de ez nem egyszerű. Volt hogy kinevettek, és volt hogy elutasítottak, máig nem tudom mi az oka... vagyis gondolom, van akinek már túl sok aki vagyok, de remélhetőleg valakinek pont arra lesz szüksége amilyen vagyok... És már megint írhatnám, hogy én R-et szeretném, de nem tudom ez mennyire lehetséges... És megint ott tartok, hogy magammal harcolok..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése