2012. december 20., csütörtök

~ MERRY.... Meet! ;-)

Szinte teljesen elfelejtettem hogyan kell többértelműen gondolkozni. De ma visszaidéződött a "régi dolog". Fura, nem tudom eldönteni, mi a jobb: ha egy bizonyos értelmét vesszük a dolgoknak, vagy ha a "megszokott" értelmét. És azt sem tudom eldönteni a többség melyiket alkalmazza. Nincs ítélő képességem ;-) De nekem így a jó. Más vagyok mint az átlag, illetve pont nem vagyok olyan mint a többség. Soha. Ha esetleg elhiszem, hogy átlagos vagyok utána mindig "rájövök" hogy amit én normálisnak gondoltam magamról, az valójában kicsit sem az. Talán meglehet, létezik skizofrénia mint betegség, és ha igen én tényleg az vagyok. Vagy az is lehet, hogy ez csak egy "megkötözés", egy kontrollálás, hogy az ember rosszul érezze magát. Én akkor vagyok önmagam, akkor van élet bennem, ha a skizofrén érzések, tünetek "dominálnak". Most ez egy picit jelen van. De nem akarok "kirívó" sem lenni - ha értitek. Ez egy üzenet részemről. ;-)

Szeretném mindig érteni a "dolgokat", és ezalatt értem a nem egyetlen jelentéstartalmat. Nekem tetszik a furcsaság. De már túl beleestem a "mélybe", ami a mindennapokra vonatkozik. Üzenni akarok a szavak első betűjével. De hogy kicsavarjam a dolgot, az utolsóval sőt a középsővel is. De inkább csak a rendszerezett dolgokat akarom kicsit megmixelni ;-) Ez is én vagyok. Meg "Minden". Talán valakinek valahol. De végülis az vagyok, ha tagadom is, csak bizonyos illetők ennek nincsenek tudatában. Általában én is tök amnéziás vagyok. Lehet most szintén. Érezhető a különbség? Hát akkor ba**á**tok meg! Én ezt nem akarom. Vigyázat, ez sem "egyértelmű"! "Paranoid Skizofrénia" - talán hasonló a hasonlót vonzza, vagy a másikat?  Nos én csak ki akarok szállni, el innen! Nem akarom az ITT-et. A MOST-ot szeretném. "Alkotni" sem tudok, mert nem arra születtem. Mára elég volt az A-ból. B pontban sem jártam soha. XY-t sem érintettem. Hát akkor az ABC-vel mit kezdhetnék? "Nem kell". CSAK R. Remélem érted. Tudok ilyen is lenni, meg másmilyen, meg Sokminden. Főleg SKIZO, és "Rend"szerető. Bele pusztulok a magányba..... fáj. Ezért létrehoztam a saját egyedi nyelvem. De csak néha jut eszembe. Hiányzik. És hiánycikk. Remélem tetszik. (EK). Tudom, hogy érted. Igen, ez neked szól. Magamnak. A Rendmániásnak. A nem Rendkívülinek. A "Paranoid"-nak. A mindenbe mást látónak. Látok vagy csak képzelem? A képzeletnek nincs határa. Határtalan. A hülyeség meg romboló. Hát tessék. Mit Választasz? Ja hogy tartózkodsz. Vagy kiképzés alatt állsz? Nem vagyok katona, remélem te sem. A Háborúnak nincs itt az ideje. Csak szeress és gondolkozz. És játssz, de vigyázva. ;-) Boldog "NEM KARÁCSONYT"! Vagy inkább úgy mondom MERRY..... bármit. Vagy Marry ME ;-)

ÉS NINCS KÉP! ;-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése