2012. november 24., szombat

~ Vonzó külső mögött törött belső

Nem vagyok jól. Teljesen beleestem a Bulímiába, és nem tudom hogyan másszak ki belőle. Ma pl kb 7x hánytam. Mindent kiadtam, s most is azt fontolgatom, megeszek egy epres joghurtot, s majd utána kiadom. De nem, nem lehetek ilyen loser! Nem fogok enni, mert csak hányás lesz megint. Pedig (ismét) nagyon éhes vagyok. És ma én voltam bevásárolni, s én hülye feltankoltam joghurtokkal. Azt hiszem nem jó ötlet, ha én megyek boltba... mindig az a késztetés kap el, hogy SOK kaját kell vennem, mert nem lesz elég. Látszik ebből is hogy abnormális a viszonyom a kajával / étkezéssel. 

Ez az egész nem jó kicsit sem, hanem nagyon szar. Nem akarok többé evészavart.

Kezd minden elromlani az életemben, mesterségesen altatom magam, hogy ne érezzek éhséget, és fogyjak, ugyanakkor mikor éber vagyok megöl az éhség és eszek / hányok. Szeretném ha ennek az egésznek vége lenne, gyűlölök így élni. Már régen nem hiszek abban, hogy valaha szép sovány leszek (persze valahol hiszek benne, de már feladtam, és inkább rutinból csinálom az egészet). Ismét 46 kg vagyok, mert 1-2 napja nagyon sok mindent felzabáltam, s nem hánytam ki, mondván, rendbejövök. De megint nem úgy alakultak a dolgok ahogy terveztem. És ismét visszatért a Bulímia. Az egész olyan vonzónak tűnhet kívülről, szép sovány csontos test, na igen, de mi van mögötte, szenvedés, szenvedés és szenvedés.... Elegem van...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése