2012. október 26., péntek

~ Mostmár jobb :-)

Picit jobban vagyok. Megittam két csésze kávét, és letusoltam jó meleg vízben, aztán kicsit Twittereztem ágyban mobilról, meg olvasgattam a fórumokat amikre feljárok. Kifejezetten jobb kedvem lett :-) Azt hiszem R-el kapcsolatban, úgysem tudnám feladni, mégha nem is keresem, de legalább itt van a szívemben és tudok Rá gondolni, és azért ez egy nagyon jó érzés. =) Tudom, hogy ebből az egészből nem lesz semmi, de azért jó a tudat, hogy létezik, mert szeretem. Nem is tudnám nem szeretni, vagy elfeledni. :-) És igenis vannak érzéseim, nagyon is mélyek, csak ma ki voltam akadva kicsit, de már kezdek megnyugodni. Mintha valaki energiát küldött volna, vagy megpróbált volna segíteni. Érdekes érzés :-P 

Holnap új nap, úgy tervezem időben felkelek és jól alakítom a napomat. Minden szempontból (kaja, elfoglaltság, stb szempontjából). Nem akarom lehangolni R-et, ha esetleg olvasná ezt, bár nem tudom, hogy olvassa e, nem tudom jó e ha olvassa, mert nem tudom mit gondol erről a sokmindenről amit írok.... én szeretném, ha tudnék neki - ezáltal is - jó érzéseket okozni, bár valószínűleg ez nem mindig jön össze, vagy egyáltalán, de én azzal a céllal írom ezt a naplót, hogy valahol ki tudjam engedni a feszültséget magamból, és azért valami pozitívumot is tudjak azoknak adni akik olvasnak, főleg R-nek (ha olvas). Ne haragudjatok, hogy néha kicsit lehangoló bejegyzéseket "vetek papírra", de ez is hozzám tartozik. Néha elfog az a késztetés, hogy leszedjem ezt a blogot, és örökre eltüntessem. De amit az ember megszokott, attól nehezen válik meg. Én is így vagyok ezzel a bloggal. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése