2012. június 22., péntek

A sötét oldalhoz tartozom?

Attól félek, hogy a "sötét oldalhoz" tartozom... hogy miért? Mert nem tudom elfogadni a hétköznapit, a jót, hanem valamiért vonz az hogy ne legyek pozitív. Talán így akarom magam elfogadtatni, nem tudom. Most pl chatre beírtam egy csomó pozitív dolgot, hogy egészséges akarok lenni, és jó, de most érzem hogy ez mennyire nem engem tükröz. Sokkal jobban tükröz engem a sötétség, elkeseredettség, pesszimizmus. Egyszerűen nem értem, hiszen a lelkemben én a jót vallom, és sokszor úgy is teszek, mégsem tudok azonosulni vele.

2 megjegyzés:

Deb írta...

Harmony ezt most annyira jól megfogalmaztad... tegnap pont ezen gondolkodtam, félek attól, hogy ez rám is igaz... és ettől rettegek.

harmony írta...

Értem. Én nem rettegek tőle, valahol nekem ez a természetes, vagyis nyilván az ember nem akarja hogy a rosszat képviselje, hanem a jót, de mégis nekem ez lényem része, és ha belegondolok, mindig bennem volt, ami rossz is, de hát ezt el kell valahogy fogadnom. Azt hiszem nekem ez a "természetes"... és azt hiszem nekem ez tetszik is.

Megjegyzés küldése