2012. június 24., vasárnap

A Rivotril jótékony hatásai

Rájöttem, hogy a Rivotril (nyugtató) csökkenti az éhségérzetet. Tegnap is és ma is kellett bevennem belőle, mert nem bírtam aludni (mondjuk látszik most is mennyire bírok :-D), és teljesen elmúlt az éhségem! Pedig előtte, úgy kellett visszafognom magam.


Ma nem ettem sokat:

- fél zsemle vajjal (max. 90 kcal)
- fél bögre tej (max 70 kcal)

ENNYI. Sajnos kiadtam. Ez történt pontosan délután. Nos, utána persze, hogy hányás után eléggé megéheztem megint, hiszen minden kijött. Olyankor ugyanolyan éhes vagyok mint kajálás előtt. De erőt vettem magamon, gondoltam tornázok egy sort.





Mai mozgásom:

- 200 hasprés
- 200 lábemelés
- 120 lábemelés hátra (popsi erősítő)
- kb 40 törzshajlítás
- kb 10 perc ugra-bugra zenére

Holnap is minimum ennyit számon kérek magamtól :-) Amugy a Rivotril tényleg hatásos (éhség ellen). Csak nagyon rá lehet szokni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése