2012. május 27., vasárnap

Reggeli mérlegelés

Tegnap végülis már nem ettem semmit, ehhez képest nagyon kevés ment le rólam. Ma reggel, - úgy hogy minden folyadékot kipisiltem - voltam 51,8 kg. 20 deka mínusz... nem igaz hogy CSAK (!!!) ennyit voltam képes fogyni 1 nap koplalással. Én bevallom sokkal több fogyásra számítottam. Mindegy, ez is valami, de úgylátszik ezekután dupla szenvedés lesz. Most reggel nagyon éhes voltam, első gondolatom az volt "Enni!", de 1 óráig leküzdöttem ezt. Aztán végülis kimentem a konyhába, azzal az elhatározással, hogy megeszek egy szelet körözöttes kenyeret, parival.Összesen max 325 kcal (70 g körözött - 145 kcal kb, szendvicskenyér - 150 kcal max, paradicsom - max 30 kcal).


Megálltam a bingét! Ismét. Viszont ki akartam hányni még ezt is, de féltem hogy mamám meghallja - ilyenkor szokott felébredni, és kijönni wc-re - túl nagy volt a rizikó, így nem hánytam. Rögtön mértem magam kaja után, szerencsére tíz dekát sem nyomott a megevett kaja - szuper. de mégis ott van bennem, és akárhogy is nézem - lassítja a fogyás folyamatát. És sajnos még mindig iszonyat éhes vagyok. De muszáj erősnek lennem. Hiszen idáig nagyon rég nem jutottam el! Mikor voltam én 51,8 kg??! Szerintem még két éve sem hanem gimis koromban. Szóval most NEM RONTHATOM el!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése