2012. április 21., szombat

Se közel, se távol

Néha R-et kivetítem Rékára (a levelezőtársamra). Néha úgy érzem, mintha ő (is) írna nekem rajta keresztül. Nagyon gáz ez? Tudom, ő Réka, R pedig R, de olyan hasonlóságaik vannak R-el, csak ő nem írja le ezeket, hogy ő miken gondolkozik (Mármint R.). Ő csak hallgat. És Réka is sokszor írja hogy hallgat B-nél (terapeutája). Ez most totál hülyeség lesz amit írok, de néha én meg B-nak képzelem magam, ahogy olvasom Rékát – vagyis azonosulok vele. Ez lehet nálam skizo tünet :-P

De megpróbálok nem ilyen hülyeségekre gondolni ezekután.




Amugy R ma berakott Facebookra egy videót, kisdobosokról. Namármost, azt tudni kell, hogy a napokban elküldtem neki a verseimet, és az egyikben kisdobos szerepelt. Akkor mikor láttam hogy milyen videót rakott be Facebookra, először nem kapcsoltam… vagyis elkezdtem én gondolkozni azon, hogy lehet a fiúk miatt rakta be, merthogy ő lehet hogy meleg. Gondolkoztam, vajon ezért vagy az én versem miatt vagy esetleg dupla jelentéssel bírhat? Aztán végülis lájkoltam, hogy „jelezzem” neki megértettem, mit akart kifejezni (a dupla jelentést) – de az is lehet hogy félreértettem :-S

Rem néha annyira furcsa... olyan földöntúli. (Szürrealista :-P).


Elég nehezen igazodom ki rajta. Általában mindig hallgat és csöndben van (a neten). Vagy max néha felhív. De nekem meg az nem jó, mert én spontán telefonon nem vagyok jól kommunikáló. Én jobb szeretném ha írna, de sosem válaszol a leveleimre. Talán mert nem tud mit kezdeni velük :-// (Vagy csak nem akar nekem írni). Tegnap is írtam neki egy középhosszú levelet, bár eléggé szerelmes beütésű lett :-D mármint a levél. A kisdobosos videót ezután tette be másnap. Hát nem tudom, R-nek külön nyelve van, és külön „használati útmutató” kéne hozzá :-D Tisztára mint egy nő :-P De persze ő fiú és sokkal helyesebb és okosabb mint bárki. 

Túlzottan szeretem őt. De ugyanakkor távolodnék is tőle, hogy ne engedjem túl közel. Nekem ez a megfelelő távolság és közelség ami MOST VAN. ;-) Ilyen szempontból talán hasonlóak vagyunk Rékával, gondolom, ő sem akar senkit nagyon közel engedni magához. Szerintem egyébként Rem is ilyen. Csak néha túlzásba viszem, és sok levelet írok neki :-PP Le kéne erről szoknom, mert azt hiheti, hogy „közeledni akarok”. Pedig nem. Nekem pont ez a táv a legmegfelelőbb. Csak legalább tudnám hogy szeret. De mondom, én nem várnék el semmit tőle, semmi lángoló érzést, vagy közelséget. NEM. Csak azt hogy szeressen. (Mondjuk mint barátot). De a fizikai kontakt az már nem menne számomra. Semmiképp. (Bár valószínűleg ezt is azért írom, hogy NE riasszam el túlzottan - mert; NANÁ hogy menne!).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése