2012. február 2., csütörtök

Fáradt vagyok, fáj az élet

Gyenge vagyok... erőtlen és fáradt... R. nélkül elveszett. Annyira szeretem Őt.... erősnek kell lennem. Ma olvastam egy blogot, amiben arról ír valaki, hogy a fia gyógyszereket vett be szerelmi bánat miatt, gondolkoztam, talán igen ez jó megoldás, de félek.... nem akarom a szeretteimet olyan helyzetbe hozni ami rossz, ami kezelhetetlen számukra. Túlságosan fontos, hogy ne okozzak másnak fájdalmat csalódást. De talán akkor megtudná az a valaki akit annyira szeretek.... hogy mennyire szenvedek nélküle... de soha nem hoznám olyan helyzetbe ami neki rossz.... csak gondolkoztam rajta mi lenne ha....

Nem vagyok jól.... végtelen fáradtság és szenvedés amiben most vagyok. Fáj az élet, fáj hogy meg kell felelnem, és próbálok igazán JÓ lenni mindenben, de nem megy...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése