2012. január 17., kedd

Válasz Spellbound-nak a bura.hu-n

Levelem Spellboundnak:

Kedves Spellbound,

bár én nem tudok információval szolgálni a Lótusz Programról, de ismerős a helyzeted, velem is hasonló dolgok történtek, a családom mellőz, mamámnál élek, anyu férje molesztált is engem, tesóm is elköltözött otthonról, ő egyedül él, de nem dolgozik, hanem mamámtól kap kétnaponta valamenyi pénzt hogy legyen azért kajára valója. Én teljesen átérzem a helyzeted, szinte majdnem ugyanazokat élem át mint te, nincsenek érdembeli barátaim, csak neten akikkel tartom a kapcsolatot azok vannak, nem tudom mi fog történni ha mamám beteg lesz, hogy kire számíthatok majd, sztem senkire, akkor kénytelen leszek én gondoskodni mamámról, most senki nem gondoskodik rólam sem, róla se, egymást segítjük ahogy tudjuk, de ez így eléggé beteges, mivel mindketten betegek vagyunk, mamám is, én is, és nincsenek olyan rokonaink akiket tényleg érdekelne a sorsunk, vagy ha van is, azoknak megvan az ő saját életük, csak magamra számíthatok, végső esetben vissza kéne mennem anyuhoz, de ott meg az vár hogy ismét molesztálna anyu férje, ugye anyunak nem mondhatom el ezt, mert egy világ omlana össze benne, és közös lakásuk van, és nem is tudna elválni, ez baj. Anyut is sajnálom, de nem lehetek otthon, mert nem akarom hogy molesztáljanak, és leállítani meg nem tudom, régebben meg bántott is, nekilökött az ágynak, és majdnem eltört a lábam, de legalábbis napokig alig tudtam menni. De ez már rég volt, nem foglalkozom vele, engem amugy gondnokságba vettek, elég rossz mert anyu a gondnokom (aki meg ugye nem itt lakik és nincs velem), de ha anyutól elveszik ezt a jogot akkor lehet akár idegen is. Sajnos ma a betegeknek nem sok joga van, ha van egyáltalán, írod hogy bírósághoz fordulsz - a család miatt, hát sok sikert és szerencsét hozzá, de azt tudd, hogy a végén még rosszabb helyzetbe kerülhetsz, ezt nem rosszindulatból mondom, hanem mert ponthogy jót akarok, hogy inkább jobb lenne ha nem fordulnál bírósághoz, mert a betegeknek tényleg nem sok joga van, meg ugye ki tudja hogy jönnél ki ebből a végén. Én azt tanácsolom, tényleg hogy érdeklődj alternatív megoldások után, pl ez a Lótusz program jól hangzik, és míg szabad vagy addig meg is teheted hogy ilyenekbe belemész, és elmész rá, nos én már nem sokat tehetek magamért, csak ha megfogadom a te tanácsaidat amiket korábban írtál, hogy megpróbálok rendbe jönni fizikailag és lelkileg, és akkor talán még talpra tudnék állni, de most tényleg rossz a helyzetem, mert gondnokságba vagyok véve, haza nem mehetek, nincsenek akikre számíthatok csak mamám, barátaim se sok, csak neten, szóval nem könnyű..... de kitartást neked, nekünk, és ne add fel, mert van kiút, és mindig csodáltalak az írás készséged miatt, benned hatalmas tehetség van, sztem írnod kéne sokat, meg leírnod mik történnek veled, mit érzel, mit gondolsz, sokat adnál vele a világnak, persze így is!
Minden jót!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése