2011. december 7., szerda

Hová tűntél Spellbound?

Lehetséges lenne, hogy a Tények, amiket leírt spellb. azok nem az én életemből vannak, csak kisértetiesen hasonlítanak? Nem. Ő olyan "dokumentumokat" adott  közre, amit csak én tudhattam. Ő szerintem nem ember, vagy ha ember, akkor valaki megbízta, hogy ijesszen rám, vagy hívja fel a figyelemem valamire. Az hogy konkrét neveket írt le pl a Cz. Krisztina, akit én ismerek, meg Peti, meg Tibi bácsi, ők mind az én életem szereplői. Most mondhatnám azt, hogy lehet hogy az ő életének is pontosan ugyanolyan nevű és foglalkozású emberek a főszereplői, na de ez már egy "kicsit" gyanús..... meg amit pl Eszterről gondoltam, volt olyan infó is bőven, nos most tényleg csak azt tudom mondani, minden amit leírt a gondolataim, és felismertem őket, mert ez olyan mintha mutatnak az embernek egy fotót és ő van rajta azt ugye felismeri hogy mikor készült hol és hogy őt ábrázolja. Kb így tudom hasonlattal leírni. De lehet ezt nem célszerű leírni. De én kutatok, illetve próbálkozom, hogy mi lehet a dolog mögött. Nem tudom ki ez a Spellbound, de most kifejezetten hiányzik. Ez valami olyan mintha ő nagyfokú figyelmet szentelt volna rám, azzal hogy még a gondolataim is kiderítette vagy egyszerűen csak tudta. No azért tartok is tőle, mert nem tudom mi célt szolgált ez az egész. De pl honnan szedte a Villamosmérnökit, meg a Peti születési dátumát, meg a márvány drakónt, meg az összes gondolatot ami az én fejemben átfutott korábban minthogy leírta volna? Ezt egy kivülálló nem értheti...... én felismertem amiket írt, hogy az én fejemből van. Ez nem csupán "kisértetiesen hasonló gondolatok halmaza", ezek az én gondolataim voltak. Persze ezt elfelejtette odaírni. Vagy tényleg csak én vagyok hülye és megbolondultam...... nem tudom... és most így ilyen kétségek között hagyott itt....... aztán lehet illetlen lesz hozzám, meg törölt is, de mi a szándéka? Miért csinálja/csinálta ezt?

Csak ha már felkeltette az érdeklődésem nem hagyhat így itt ilyen kérdések közepette. De köszönöm Zsiványnak, hogy leírta, ő hogyan látja (bura.hu-n). A hagyma hasonlat elég jó volt. Talán Spellbound a hagyma belsejében - ez esetben én voltam a hagyma - megismerte a gondolataimat, a mag-ot. De hogy hogyan jutott el odáig ahová még én is nehezen, azt nem tudom. Lehámozta a rétegeket.  Többet tud rólam mint én magam. Ez ijesztő és vonzó is, de a szándék hogy mi azt fontos lenne tudni. Ért már fenyegetés is, hogy megölnek, féltem is rendesen. Aztán az abbamaradt. Ki vagyok? Miért vagyok ilyen "fontos"? Valamit tudhatok, amiért lekövetnek...... illetve azt tudom túléltem valamit amit nem sokan élnének túl. 2001-ben, drogtúladagolás. Persze sosem drogoztam, hanem az italomba keverték. Valakik engem meg akartak ölni. Persze ezt sem hitte el senki. Nevermind. Hát ez van. Azért Spellbound, hiányzol. Meg az a valaki akivel asztrálisan együtt voltam.......... aki tudom hogy R.

(csak belefáradtam a magányba............. miért nem lehetek boldog, miért nem lehetek azzal akit szeretek, miért játszanak így az érzéseimmel? felkeltik az érdeklődésem, majd mellőznek, szépen elcsábítanak, majd eltűnnek hónapokra.... ennek mi értelme? Mi értelme ennek a bújócskának, játéknak? Ezt ne játsszátok velem, ugyanakkor akarom....... de akkor miért nem lehet mindig jelenlét? Kell, kell valami.......... ami nem a magány. Kell kell a figyelem, kell a szeretet, a törődés, a játék, de nem úgy hogy közben szenvedek............. ne csináljátok ezt.... akiknek szól azok talán kapcsolnak............... hiszen tudom hogy olvassák. Bennem nagyon sok van. De nem fogom mindenem kiadni itt....................... csak ha már nem bírom........... és kezd a cérna vékonyodni........... ami kezdetben erős kötélnek bizonyult, most egy szakadék felett húzódik és én azon függök és várom, hogy jön a "megmentőm". Nem érdekel hogy fehér lovon szőke herceg, vagy barna lovon barna herceg, nem érdekel csak Ő legyen az. Ő. A Nagy Ő. És nem nekem kell őt keresni mert én vagyok az ellenpólusa. Ezért tökéletesen összeillünk.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése