2011. október 6., csütörtök

Amit elhatározol az megjelenik az életedben

Elég régen írtam Jézusról... ez természetesen nem azt jelenti hogy elfeledtem volna, vagy megváltozott volna az irányában érzett szeretetem. Még mindig Ő az első az életemben, vagyis talán az a megfelelő megfogalmazás, hogy lettek barátaim akik ugyanolyan fontos szerepet töltenek be az életemben, mert pár embert nagyon megszerettem. Viszont fotnosnak tartom, hogy Jézus mindig is nagyon fontos lesz az életemben, és mindig azonos intenzitással fogom Őt szeretni. Nem a külseje miatt szeretem, hiszen nem tudom hogyan néz ki, hanem a Lelke és a végtelen szeretete az ami megérintett. Valójában úgy tűnik ez a bejegyzés mintegy önmagam megerősítése abban, hogy ugyanúgy szeretem Jézust, de valójában belül tudom, és mindig tudtam ki Ő, ismerem őt, hiszen egyszer egészen személyes kapcsolatom volt vele, bár csak egyszer, de annyira megérintett, hogy örökké szeretni fogom. Mint ahogyan a barátaim is megérintettek, és őket is szeretni fogom mindig. Rájöttem valamire: az ember életén keresztül utazik, mindig mással, más emberekkel és szituációkkal találkozhat, de valami mindig átszövi a Lelkét, mégpedig az hogy érzi, nincs egyedül, valaki egyengeti az utadat, mindig a megfelelő időben jön a segítség. De valójában azt akartam írni, hogy lehet minden embert nagyon szeretni, ha nem is egyformán, de azonos mértékben. Létezik valóban az, hogy a világon MINDEN embert azonos mértékben szeress. Én ezt ma tapasztaltam meg (ismét), miután Balázs a szeretetszobában (chat) két videót belinkelt. Az egyik a tökéletes harmóniáról volt egy kis videó, a másik pedig Jézusról, hogy ki is Ő, nagyjából arról szólt, hogy szeretete végtelen, és minden embert azonos mértékben szeret. Én megértettem a videókat nézve, hogy szeretet van, mindig, mindenhol, akár érezzük, akár nem, de VAN. Ha nagyon vágyjuk akkor megérezhetjük, és egyre gyakrabban érezhetjük az életünkben is. Döntés és választás kérdése, hogy mit engedsz be az életedbe, a Fényt vagy pedig a sötétséget. Nagyon egyszerű: csak határozd el mi az amire vágysz! És előbb utóbb meg fog jelenni az életedben. :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése