2011. augusztus 11., csütörtök

Pár fontos dologról...

Rájöttem hogy soha nem leszek boldog. Hol is kezdjem... elég sokminden van....

Ami miatt nem lehetek soha boldog; képtelen vagyok szexuális kapcsolatra. Nem volt még soha és nem is tudom elképzelni hogy bárkivel „úgy” lennék. Nem amiatt hogy a másikat nem fogadom el, hanem ez az egész szexualitás téma „bűnként” él a tudatalattimban. Egyszerűen valami azt mondja ha megtenném, a bűn mocsarába süllyedek el. Persze ezt leszámítva is rengeteg bűn létezik és el is követtem sokat, persze nem gyilkosságra vagy hasonlóra gondolok.... (azok már tényleg a végső legnagyobb bűnök – bár hangyát biztos tapostam már el akaratomon kívül – és ez is sokszor felrémlik bennem és bánt nagyon). A mindennapi életben is szinte minden bűn – ha húst eszünk, sőt ha növényt az is... ha pazarolunk, ha szavakkal bántunk másokat, ha itélkezünk – ezek mind „bűnök”. Végülis nem idézőjelben, de mégis ezek olyan bűnök, amelyekről talán tudomásunk sincs. Az emberek nagy része nem tudatosan él. Én nem tudom mit akarok, de semmiképp nem akarok homályban lenni, és úgy hogy nincs semmiről tudomásom... ugyanakkor tudom, így még nagyobb szenvedések sora vár majd rám..... de én ezt vállaltam, bár sokszor tényleg nem tudok uralkodni a fájdalmon és kiöntöm annak aki éppen jelen van, vagy a chaten vagy mamámnak. Mamám az egyetlen aki képes meghallgatni, már elveszítettem mindenkit a sok panaszkodás miatt. És persze sok hibát elkövettem, elkövetek. De rengeteg szenvedés ér, és tudom hogy másokat is és ismét leírom hogy ítéletmentesen akarok élni – hátha Isten meghallja és segít. Tudom hogy én választottam hogy ilyen életem lesz, ilyen nehéz és akadályokkal és nehézségekkel, fájdalommal teli... mert én szeretem Jézust, de nem csak őt.. nem azért szeretem Jézust mert tökéletes. Elmesélem miért, röviden: amikor egyszer Egerben drogot kevertek az ételembe, azt nem tudom kik, vagy ha nem is drog volt de nagyon rosszul lettem és kómába kerültem, Jézus megjelent nekem és megmentett, a halál kapujában megfogott szorosan és visszarántott az életbe, illetve ez nem jó szó, mert nagyon gyengéden csinálta, a gonosz akkor azon erőlködött, hogy berántson valami végtelen örvénybe ami önmagába fordul be, és végtelen szenvedés, de Jézus ott volt, eljött, nem hagyott meghalni, nem hagyta hogy a Sátán vagy a gonosz vagy az a lény az örök szenvedésbe bevigyen. Ezt soha nem fogom elfelejteni, és mindig szeretni fogom Jézust, emiatt és nem csak emiatt, de ez volt a döntő pont vagy nap, amikor megértettem, hogy szeretem Őt. Azon a napon én megfogadtam azt, hogy tiszta maradok, nem érintkezek senkivel szexuálisan soha. Ezt be fogom tartani egyenlőre még be bírom, és mindenképp meg kell tennem ezt Jézusért. És bár mikor meséltem ezt az egyik barátomnak azt mondta Jézusnak nincs szüksége ilyen felajánlásokra, de én érzem hogy ez egy ajándék neki, én neki szentelem magam, mindenestül, és szerintem elfogadja, mert velem volt mikor bajba kerültem, megmentette az életem, és tudom hogy szeret, és boldoggá teszem ha érte ezt kibírom. És számomra ennél nincs fontosabb a világon. Számomra Jézus a legfontosabb, tudom bűnös vagyok, de hogy lehetnék bűntelen, akármennyire is szeretnék, és imádkozom ezért! Nagyon szenvedek sokszor, de még életben vagyok, valami okának kell legyen, semmi nem ok nélküli. Igen én mindig ezt mondom hogy mindennek van oka. És nem akarom elitélni azokat akik engem elitélnek, mert nem látnak a lelkembe, nem tudják mit miért teszek, persze hogy vannak hibáim és bűneim, és azon vagyok hogy ezeket leküzdjem, de nagyon nehéz, én mindenesetre Jézust követem, és szeretnék tiszta és Jó lenni, bárcsak sikerülne, bárcsak képes lennék Jó emberré válni...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése