2011. augusztus 22., hétfő

Ez a rendszer egy nagy összeesküvés

Amugy azt nem értem hogy a "gyógyszer" mivel érdemelte ki ezt a kifejezést hogy gyógyszer? Nemhogy nem segít, de még milliószor rosszabbul van tőle mindenki aki szedi. Azt vettem észre, vannak emberek akik hisznek a gyógyszerben vannak akik nem. De mindettől független, senki nincs jól és a problémák csak sűrűsödnek. Akkor végülis miért is jó? A gyógyszernek gyógyítania kéne vagy minimum elnyomni a tüneteket, de ezek közül egyik sem áll fenn. Ha tehetném, ha egyedül élnék, vagy olyan valakivel aki megérti mit érzek, nem szednék egyetlen egy ilyen "mérget" sem. De én nem tehetem meg, mert belémerőltetik Erőszakkal. A dokit nem hagyhatom ott, mert megtalálnak mindenhol. Mi ez az egész rendszer? Miért mérgezik az emberek nagy százalékát? És miért csak az utóbbi pár évtizedben sokasodtak meg a betegségek és diagnózisok számai? Régen volt olyan hogy Aids? Volt skizofrénia? Nem. És mégis jól megvolt mindenki. Hogy került elő a nagy semmiből ez a sok "betegség"? És vajon miért és kinek érdeke? Megmondom: Az embereket egy szint alatt akarják tartani, csapdában, hogy lehetőségük se legyen a teljes kiegyensúlyozott életre (bár kérdés ezen a rendszeren belül lehetséges e ilyen?). Én az egész rendszerben egy nagy összeesküvést látok - és nem azért mert paranoid vagyok - nos cáfoljátok meg ha tévedek, de jól van minden a világban? Nincsenek problémák? Nos vannak, nagyon is sok, és mivel vannak ezeket én is észreveszem. Ettől lennék én paranoid, mert leírom ami valós?! Üzenem azoknak, akik ezt az egészet fenntartják és kézben tartják, hogy ideje lenne változtatni, mert a végén ők is olyan helyzetbe kerülhetnek mint mi "betegek". Senki sem ússza meg a végzetét, és minden bűn megtorlásra kerül. Nem fenyegetőzök, csak látok, és tudok dolgokat. Istenhívő vagyok. De nem túlzottan vallásos. Csak hiszek az igazságban, még akkor is ha most jelen esetben nincs. Remélem, egyszer megfordul minden, bár nem kívánok senkinek szenvedést, de remélem észbe kapnak majd valami dolog folytán azok akik ezt az egészet irányítják! (Ugyanis nem lehet ártatlan embereket örök szenvedésre kényszeríteni.....!)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése