2011. július 22., péntek

Valaki leírja a Saját Gondolataim

Hm... hol is kezdjem... elég sok furcsaság történt mostanában, amit nem tudok mivel megmagyarázni, illetve mindenféle abszurd dologgal magyarázok. Mondjuk tény, hogy ezeket a dolgokat mással nem is lehet. Elmondom mi is történt, amit én fontosnak tartok, persze lesznek bizonyára akik kiröhögnek, vagy betegség tünetként fognak venni, pedig nem erről van szó. Szóval a napokban, meglátogattam a bura.hu weboldalt, ami nagyjából betegeknek szóló fórum. Döbbenten vettem észre, hogy valaki, egy bizonyos „Spellbound” névvel regisztrálva, szóról szóra az ÉN gondolataimmal „spammeli” a fórumot. Nos, ugye ez még így elsőre talán nem esett le senkinek, hogy nem arról van itt szó, hogy hasonlóan gondolkozik mint én, vagy hasonló a személyisége az enyémhez. Nem. Ő szóról szóra a gondolataimat írja le, és ugyan nem írta oda, hogy ezek „harmony gondolatai”, de nyilvánvaló, hogy valahonnan kinyerte őket, vagyis nem valahonnan hanem konkrétan az én fejemből, csak azt nem tudom hogyan... Gondolkoztam, és elsőre az ugrott be, hogy valami földönkívüli lehet, aki olvas a gondolataimban.... aztán tovább gondolkoztam, majd mindenféle egyéb „abszurd” dolog jött elképzelésként. Aztán Xean a chaten írta, hogy pszichotronikusok képesek ilyesmire, hogy kinyerik az emberek gondolatait... mondjuk én azelőtt ilyenről nem is hallottam soha, szóval eléggé meglepő volt és bevallom, hogy enyhén szólva is felzaklatott az amikor olvastam a fórumon a gondolataimat leírva, más felhasználótól. Mamám azt tanácsolta, ne híreszteljem, hogy ezek az én gondolataim (ugyanis látta mennyire felzaklatott a dolog), de tudjátok szerintem milyen vagyok, nem bírom ki hogy magamban tartsam, ha valami nagyon foglalkoztat, pláne ha aggaszt valami. Szóval elmeséltem ezt a chaten, Hajni pl elhitte nekem, hogy igazat mondok (Hajnalcat), aztán a többieket nem tudom mit gondoltak, de még Reménynek is elmeséltem emailben, bár ő nem írt vissza, nem tudom őt hogyan érintette a dolog, engem mindenesetre hazavágott, azaz, nagyon megviselt ez. Persze ezek után nem bírtam ki hogy ne látogassam minden nap többször a bura.hu oldalt, mert aggasztott hogyha ezek mindent leírnak amit gondolok, az elég gázos, ugyanis az ember néha gondol olyan dolgokat amik hát.. khm.... mint Hajni is írta ezt. És igaza van, és ez a valaki ez a Spellbound, még azt is beleírta mikor pl wc-znem kellett meg minden ehhez hasonlót.... persze nem várom el, hogy bárki is elhiggye nekem amit írok – ugye eléggé hihetetlennek hangzik, de én tudom amit tudok és azt is tudom, hogy kezdetben nagyon szenvedtem ettől. Azt kívántam, töröljék Spellbound-ot a fórumról, hogy ne tudja leírni amiket gondolok. Mostanában úgy látszik, nem ír, vagy törölték is nem tudom, de leállt az biztos. És reménykedem hogy nem jön vissza ez a szörnyűség..... bár érdekes is volt egyben olvasni a gondolataim a maguk lecsupaszított valóságában, szó szerint. Szóval vegyes érzéseim vannak / voltak ezzel a dologgal kapcsolatban. Mert azért egyben fantasztikus is olvasni az embernek a gondolatait pontosan úgy ahogy átfut az agyán.... Ebben van valami varázslatos is – meg kell hagyni. Csak hát tényleg ha az ember éppen valami kínosat gondol, akkor azt ugye nem akarja hogy más is tudja... Meg pl ha az ember blogot vagy naplót ír, azt is átgondolja, mit tesz bele, mit oszt meg másokkal. Aztán később még ki is törölheti ha valamit mondjuk nem akar. De amikor egy tőled teljesen különálló felhasználó egyszerűen minden gondolatod tudja és az engedélyed nélkül „papírra veti”, az ugye fura és nem a legjobb dolog. Azért nagyon bízom abban, hogy nem fog többet írni. Arra  nem jöttem még rá, hogy ezeket tanító jelleggel tette e közzé, számomra, vagy pedig rám akart „ijeszteni”, vagy mi célból azt nem tudom... végülis mindegy is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése