2014. január 15., szerda

Nincs értelme...

Nagyzási mániában "szenvedek". Egyszerűen azt hiszem - vagy inkább akarom hinni - hogy én vagyok a legjobb, holott annyira kicsi az önértékelésem, ha emberek között vagyok hogy... eszméletlen. Sok hibám van, én mégsem látom be ezeket és nem fogadom el. És rettentően váltakozik a hangulatom, a mélydepitől a kicsit jobb felé, de aztán megint zuhanás a mélybe. Főként a mélyben időzöm, s rohadtul szenvedek a nap minden percében, és még oka sincs... csak kínoz a létezés. Minden. Az, hogy itt kell élni, hogy el kell viselni a világ változékonyságát (pedig én még igencsak biztonságban érezhetném magam a többi emberhez képest). Vagyhát oké, mégsem, mert gyógyszereznek, és ugye az mérgez (szerintem), szóval lassú halál. Igazán nagyon király. :(( Mindenben a rosszat, az ellenséget látom, kivéve 1-2 kivételes embert, akiket elfogadok és szeretek. Elegem van az egész f***szságból ami körülvesz, semminek semmi értelme, én szeretnék értelmet látni valamiben, de ha egyszer nincs.... mit tegyek? És miért olyan fontos ez? Vagy egyáltalán mi a fontos? Van e valami ami számít vagy fontos? Van. Remény. De semmi más nem jelent egy szikra szemet sem. Egyedül Remény létének van értelme, persze lehet ő úgy érzi  nincs és szenved - én ezt képzelem. De van, mert Ő ad értelmet az én életemnek. Ez is valami, nem? De lehet nem, mert én tényleg egy jelentéktelen senki vagyok, egy nulla, egy porszem, egy szar semmi.... nem akarok itt élni..... de nincs hová menekülni... a saját világomban vergődök, a magányban, mégsem érzem magányosnak magamat.... ha tök egyedül lennék egy lakatlan szigeten, én akkor is remekül ellennék, írnék magamnak, azt olvasgatnám... ugyanígy be lennék zárva a saját világomba, ami csak az én realitásom, és lehet senkit nem érdekel. Miért is érdekelne bárkit is? Mindenkinek megvan a saját élete, mindenki saját magával foglalkozik, én meg mint egy szenilis hülye itt írogatok magamnak, a nagy semmiről. Elegem van, az egész életből, a betegségből, az ürességből, az értelmetlen szenvedésből és kínlódásból... ami nem tudom miért van, és mi értelme.... az egésznek tényleg SEMMI értelme. Semminek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése